Monday, October 8, 2012

Spender Kena Curi

seharian ini aku rasa sgt lemau 
bdn lemah sesangat 
lemah bkn sbb aku lemah tp sbb aku malas...hahaha

boss tak de seminggu OS obersi
pagi td plak bgn tido lambat kul 7.05am br bgn sampai opis macam biasa 7.40 am
setel hantar anak bagai ....pelik bgn kul 6.00am pun sampai cam tu jugak 

sampai sekarang masih terasa lemah sbb malas 
otak ligat memikir 2nd hand house ...hmmmmm

biarkanlah dulu masalah² tu 
meh aku cite kejadian klakar di opis aku 
____________________________________________________

spender hilang

kakak opis aku ade beli spender avon baru 
satu set 5 helai 
yang kelakarnye ade plak makhluk Allah ni 
berminat nk curi tp SEHELAI je 
alang dah nk curik ...curik la semuanya 
puas hati sikit 

sempat pulak die buka plastik
amik sehelai spender pastu tinggal atas meja
kate kakak(mangsa) tu waktu memula terima spender tu dr kakak(penjual) tu 
mmg die tgk ade 5 helai ...konfem katenye 
kakak(penjual) tu ckp yg sama ...die cek jugak

sabo je la ... mcm² kes 

yg warna oren tu hilang



Note : aku yg lemau ....


16 comments:

Nens Collection said...

ekekeke..siapakah yg ngambikknyer..jangan si jejaka2 tampan sudah..haha

Nad @ MamaZN said...

Spender pun org nk curi..kt ofis plak tu

eima said...

@Nens Collection

klu tampan tp gersang ...eeeeiiiiiii

eima said...

@Nad @ MamaZN

klkar kan..klu hilang spender terpakai tu leh agak la ade org bk buat mende tak elok ..klu amik yg belum pakai ni ...hahhaha

maszmadi said...

laaaa gitu pon ada, ha dapat tengok cap jari x kat plastik tu.. kut2 lah boleh detect sape yang ambik

p/s : masz beli uamh 2nd hand jerk, kalu nak tau prosedur beli umah tu baik tanya hubby masz, nanti masz bagi no phone hubby sekali kat FB eima, tapi kena lepas opis hour coz opis ni blok FB... k

Qhaifa Nur said...

sah2 org dekat situ juga...
aduh, sapa pula yg berkenan he.he...
malunya kalau tahu he..he..he..
cepat pasang perangkap...ha..ha..

eima said...

@maszmadi

TQ masz....tp malu la nk call hubby ... ima tanya masz jd org tgh la ...hehehe

Kesuma Angsana said...

he he g report polis lah !

syawalsimpsons said...

kat opis pon jd hilang ni..kaakak..aku egat kat umah je

LYAfrina said...

hihi..kelakar lak..mknyanya..y mgambilnyer dikalangan y tdekat gak la kan?? agknyer dia sgt bkenan kaler oren tu kot

~aSHa~ said...

EHEHEHEHE SIB BAIK YG BELUM PAKAI.

KALO YG DAH PAKAI DIA BUAT SANTAU GAMAKNYE

ieda said...

ya allahh ye ke dikkk
ahahaha macam2 hal lahhh
org yg curi tuu x der duit or dah gian huhuhu ...
aduhhh seriau akak ;))

ps : dear .. dah ada dah toolbar tuu dik .. alhamdulillah , akak x buat apa2 punn tetiba aje ada ,... kata kwn akak mybe interface dia terganggu ;)) TQ dear atas pertolongan muuu

mamalieyna said...

aiyaak... lelaki kah yg mencurik tu? eeii seramnye... kalau pompuan, alang2 dh dpt dosa mencuri, curi jerlah semua.. =P

MrS. F!zA said...

mujur hlg yg belum pakai..kalo yg dah pakai takut jugak..hehe

bunga_rose said...

dia minat wane oren tu, tu yg tak tahan tengok spender warna kegemaran dia tu haahahah lawak wehh

azizah :) said...

macam tu pon ada ke... kegersangan la tu..adoiii