Monday, October 22, 2012

Time Rajin .. mcm² ideas tu dtg

hari ni cam minggu lepas ideas masih xde 
tp aku syg nk  biarkan blog ni tak berupdate kerana aku masih percayai oleh pengiklan²
ape yg aku update sejak 2 menjak mmg tak bermutu

___________________________________________

 hari sabtu lepas selesaikan kerja rumah 
yang sentiasa  kembali menimbun 
walaupun aku dah setelkan berulang kali seharian

aku tgk anak² masing tak bgn² tido walaupun angka di jam dinding tu dah nk melepasi jam 8.30 pagi

aku terasa terlebih rajin dan gatai tgn nk 
meng'samosa'kan kulit popia dlm peti beku tu

inti  mmg sedia ada dah 
MIL aku ada buat karipap 2 minggu lepas aku amik sikit intinya dan sejuk beku kan

maka terhasillah samosa inti keledek daging, sardin & susu pekat F&N

yang susu pekat F&N tu utk fahim yg tak suka langsung ngan pedas
time goreng susu tu keluar ckit meletup² kuali ..... tak pe la janji fahim suka mkn

even tak brape kemas kon²nya 
janji nampak iras² jadi la 

aku belajar dr Youtube waktu cuti 3 bulan ari tu 



Note : kali  ni aku blur bila nk tulis di 'NOTE' ni 

15 comments:

Nad @ MamaZN said...

eewaaah..!
org tu dah pakai note ek? heheh
best, best..

cemane samosa susu tu?
tgk sket rupe die..
oo, dh dlm perut fahim, huhu!
haha!

p/s: mula2 td igtkan gmbr ebm =p

eima said...

@Nad @ MamaZN

kalau galaxy note tu Faim yg pakai mak die pakai yg die tak mo dah je ....

yg aku maksudkan note di note entry tu la ..heeeeeee

♥cikmOt♥ said...

hehehe, akak jugak yang malas...

eima said...

@♥cikmOt♥

ok la tu rajin menggulung popia ...sedap

syawalsimpsons said...

ok la tu..dari aku samosa tau makan je..nak buat...kn tgk mood, mood teringin nak belajar buat..mmg mcm ko la..ado samosa depan mato

syariza09 said...

rajin eima buat samosa..first time akk tahu pasal samosa susu tu, hihihi x per la, janji ank suka mkn :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm sedap je yg susu tu....nyum2..

Qhaifa Nur said...

klau inti dah ada...lagi senang nak buat samosa ni...
kalau anak2 pula manis kurang makan...

Kesuma Angsana said...

wah rajinnyer !

Nens Collection said...

rajin dan kreatif la..;)

maszmadi said...

erm samosa inti susu ker?... camner tu yerk?...

Papa Mifz said...

wah rajin nyer...terasa lama lak dah tak pekena samosa...huhu

LYAfrina said...

xpelah... janji sedap kan

ieda said...

terbayang2 popia basah .. hurmm yumx3

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

puas hati kalau dpt wat sendiri..
selalu beli jerk x pernah lg wat sendiri..