Monday, October 1, 2012

TQ PM sbb hargai kami walaupun kami dikutuk

walaupun prihal Bajet 2012 dah umum 3 hari lepas
aku masih nk ckp 2-3 benda pasal bajet ni 

pertama harus la Bonus Tq PM sbb hargai kami

kedua Rebat RM200 utk telefon pintar 
cam ne nk mintak tu ..... hehehe

Ketiga Skim Rumah Pertama
harap² ade projek rumah teres terbaru kerajaan dlm masa terdekat ni

keempat Subsidi gula dikurang RM0.20
smlm aku beli air tin teh bunga kat Kedai Mamak Taqwa, Seri Gombak RM 2.00
belum ape² dah naik harga tu belum lagi air bancuh ...hmmm


walaubagaimanapun, TQ PM
sy sgt hargainya



Note: ari ni lupa nk bw susu gemukku .....eeeeii

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

skg ada plak bntuan utk org bujang..suka2..

MizzTina said...

nk apply bantuan utk org bujang tu.. hehehe

@e_da said...

syukur kan. Dapat gak merasa

Nad @ MamaZN said...

Sila open table hihi

syawalsimpsons said...

tu kan, belom apa2 dah naik harga kan...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

Alhamdulillah..
rezeki, bak kata org rezeki jgn ditolak.. musuh jgn dicari.. =)

Nens Collection said...

alhamdulillah..sy harap harga rumah tuk pekerja swasta diturunkan..huhu

eima said...

@Nens Collection

SAMA JE LA HARGANYE UTK GOMEN JG ...
skim rumah pertama tu utk 1malaysia yang....

Qhaifa Nur said...

suka bajet 2013.....

Si Matatajam said...

Bertuah depa yg keja ngan gomen tu...