Tuesday, November 20, 2012

Pizza Hari² Mau

aku bz sepanjang hari² sbb tgh buat 5S ni 


aku nk cite mknan fav anak²
seminggu 2-3 kali pun diorg layan
tp tekak mak diorg ni prefer nasi la jugak
wlupun nasi ngan ikan masin bwg & cili potong pun dah buat sendawa kekenyang

Alisha & Fahim bab mkn pizza 
mmg syok tgk diorg mkn
fahim slalunye 3 slices abis
alisha 1 slice abis

alisha sejak dah keluar dari zon larangan < 1 tahun
semua mende aku bg die mkn 

teruk kan mama ni 
bg anak² mkn fast food aka junk food
kesian perut diorg tu 
aku sedar perbuatan aku ni salah
tp tak sampai hati bila fahim asek dok belek flyer PHD & Dominos

Pizza Fav 2 Beradik 
PHD - Wakiki Chicken
Dominos - Aloha Chicken




budak² 2 org ni mmg mama yg suapkan
mkn ape pun mmg aku suapkan
salah didikan kan ...kan .... 
tak ajar anak berdikari



Note : ape ek alasan terbaik utk tak pi kursus ??? cer korg bg cadangan sikit


15 comments:

wahida said...

oh dominos....kau di hatiku...

::NureeN:: said...

dah lama x mkn pizza... ri tue kes geram order pizza lunch hour last2 depa bleh kata x ambik lg order tue wal hal dah tgu dkt 1/2jam

http://nureenasir.blogspot.com/2012/11/pizza-panas2-sampai-panassss-hati.html

awal jugak alisha dah mkn fastfood.. tp klau drg ok, x pe eima... hehe sbb nureen slalunya start ngan fries mcd tue.. yg pedas2 ni blkg2 ckit sbb tue ellesya x mkn pedas lgpon masa preggy dia dolu pon nureen x mkn pedas takot hahhaa

maszmadi said...

layan je la kalu anak2 suka makan... cuma kena kawal la kan, jgn sampai mudarat kesihatan pulak nnti...
sebenarnya seronok tengok anak2 makan apa yang kita makan... kan

Nad @ MamaZN said...

Apsal takmo g kursus? Lama ke? Xleh bwk budak2?
Hehe...sebuk je =)
Ala eima, zakwan ni pun sama masih bersuap..
Sedpnye tgk alisha mkn pizza...

Kesuma Angsana said...

hehe ikut ajelah selera anak2 ye

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

tak gi kursus sebab anak kecik..breastfeed.. rase2 aku pun kene sediakan alasan jugak ni sebab kursus tak cukup 7 ari..

Rai Ourkizuna said...

saya lagi suka pizza domino dari pizza hut..tapi kalau orang belanja apa pun suka..hahaha..

cakap pasal makan suap..nyesal saya rajin sangat suapkan anak2 makan.. especially anak sulung yg umur 4 tahun tu..skang ni dia tak suka nak makan sendiri.. kalau makan sendiri pun sikit je..sbb dia tak suka tangan dia comot..lagi2 kalau makan nasi.. adik dia ok sikit..tapi bila tengok abang mcm tu..dia pun da makin terikut2..haih..pening nak betulkan..

Papa Mifz said...

takpela janji dorang ada selera nak makan...cuma kene control jer la...

nuyui a.k.a miss YUI said...

plg suka domino..nyum2..

LYAfrina said...

x pernah mkn dominos.. biasa mkn pizza hut je.. sbb kt sini mane ade.. rmai y kate domino lg sedap kan

mamalieyna said...

Waah tekak western ye budak2 ni..hehe.. anak2 k.ina tak pnh bwk mkn pizza lg..sian.. sbb maknye pun kureeeeng minat..hu

MizzTina said...

kursus mana blh skip.. :P


alisha makan 1keping?? bagus..

sweetmama@eija zaquanziqry said...

wah fahim mmg betul2 peminat pizza boleh abiskan 3 keping, anak2 eija pizza x berapa suka pulak mama n papa dia yg lebih2 mkn pizza, diorg suka mushroom soup je kalau mkn kat pizza

myfirdz said...

slm kenal.. done follow.. follow me back..:)

by the way.. tak pnh mkn dominos.. dok mkn pizza hut je..

http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

ieda said...

alorh2 pandai budak2 tu makan dik
akk juga x merasa layie dominos huhuh