Wednesday, November 14, 2012

Sedutan Pertama Alisha

alisha officially dah pandai sedut guna straw pada 12/11/2012
yeay 

seklai ngan mulut abah muncung menyedut sama 


mmg betui org ckp setiap anak lain perkembangannye 


Note : masih berharap alisha kembali rajin bertatih .... dah boleh berjalan 5-6 langkah die terus merangkak .

11 comments:

Nad @ MamaZN said...

Tahniah alisha!!

Nayli mmg dh bwk botol air suam p mane2..sbb dh pandai sedut

♥cikmOt♥ said...

alisha, jom saing iris tatih2 kat dataran jom...hehehe...bila tu tak tau...huhuhu

TeacherAzimah said...

Comel pic tu.. A daughter with her daddy....

Cute Mum said...

anak adik ipar dan 1thn 3bln masih belum pandai tahih.. bila paksa pon taknak.. die tetap duduk n merangkak..
dania dulu 11bulan dah mula jalan..
memang berbeza perkembangan setiap anakkan..
alisha kena rajin bertatih lagi tue..

monamie said...

senang kan! hadif tak reti lagikkk hehe

Papa Mifz said...

good girl nih...:)

ieda said...

memang gud gurl lahhh ;)

ch@ said...

Huye2 bestla alisha. Pasni lpk kedai alisha dh boleh order air sendiri. Hihiii... Aku xingat bila adli pandai guna straw. Tau2 laki aku bg air kotak kemain laju dia sedut. Arrizqi jauh lagi perjalanannya. Sobss....

azizah :) said...

tahniah alisha.. pasni mama boleh belikan botol yg siap ada straw tu..hehe

Si Matatajam said...

Wah dah bleh minum guna straw yek Alisha...Tahniah cayang

sweetmama@eija zaquanziqry said...

betui sgt perkembangan setiap anak tu berbeza2, mcm eija, anak kedua lg cepat pulak dia belajar n semuanya awal berbanding abgnya, Ziqry pandai sedut guna straw pun awal sbb pengaruh abg dia minum milo, dh x minum susu..

chaiyok2 alisha..