Thursday, December 13, 2012

13/12/12 Malam Penentuan


13 Disember 2012
adalah  hari penentuan 
Ngauman Harimau Malaya seganas sang belang atau secomel ngiauan si tompok
sgt mendebarkan 

aku berharap percaturan Rajagopal menjadi 
Aku harap MatYo menunjukkan prestasi menjadi mlm ni 
azammuddin akil dpt menonjol diri 
nk harapkan safiq rahim, wan zack, mungkin direhatkan kerana kecederaan
safee sali si kuda tua tu mungkin jugak tak diturunkan

Malaysia harus menang dan tak boleh seri
paling kurang 1-0

Malaysia Boleh!!


Note : Malam Jumaat yg mendebarkan penuh ngan keghairahan 

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

wan zack haikal ada tak malam ni...

cheqna said...

x sabar tunggu ni...

eima said...

@♥cikmOt♥

tak de .... sbb injured

syawalsimpsons said...

aritu pon wan zack x da gak kan..harap2 ada la berita baik dari sana..mmm..cuak gak aku kat umah ni

MizzTina said...

btl ke wan zack xde kak? kata dh pulih.. nk kena tnye awek dia ni..hahaha..


amboi, ghairah gitu..

Nad @ MamaZN said...

Sama2 la kite tgk harimau ke gajah yg menang ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga berjayala malam ni..

eima said...

@MizzTina

entah la klu dimasukkan tu kirenye aku salah la tu ... tgu je la

bunga_rose said...

aku pun bedebar ni nak tunggu malam ni... kena beli kuaci ni untuk kurangkan debaran tu, sambil tengok sambil ngunyah hahahaahh...