Monday, December 24, 2012

Riadah Pulau


Biar pun penah pi Island Hopping 3 pulau...tp tiap kali pi 1 keluarga besar enPanjang mesti nk pi...
Dulu waktu aku pi ber2 dgn enPanjang fahim tgal kat darat dgn nenek.....klu jd pepe time tu fahim la satu2nya waris penyambung keturunan...
Kali ni pi bw fahim dan alisha..
Bersambung la....dr pg dok taip tak abis2.....
Note: balik kg cam pi bercuti
Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

maszmadi said...

hah pi pulau, mcm best jerk... bila nak cerita penuh nieh... hihi

TeacherAzimah said...

Oit pi riadah kat pulau mana ni?? Cam best jer hihi...cpt2 citer tau

Ya ALya said...

cecite cecite.....

mamalieyna said...

Kg kt langkawi eh..betnye :-)

Chekgu Azrine said...

Bestnya!!

MizzTina said...

g mana ni???

bunga_rose said...

aku tak penah sampai lagi pulau2 tu walaupun dah pegi langkawi 3 kali... sedeh sungguh

ch@ said...

Oiii ringkasnya cerita? Cpt citer penuh, cabaran apa pula yg kau lalui. Hiii...

Aty_Fared said...

Aku kalau blk kg johor pon mcm gi bercuti gak...almaklum ar..jarang2 blk...huhu

ieda said...

langkawi yee .. best2 ;)