Thursday, December 20, 2012

Size M utk Saya

saya dah pakai diapers size M
tepat pd 12.12.2012
yeay♥♥♥


ini bermakna tarikh 12.12.12 ade makna utk aku la 
sebelum entry ni aku terniat nk buat tak prasan pun 
bila dok belek gambar br prasan

Umur 1 Tahun 2 Bulan baru pakai size M
mmg kamu ni mewarisi gen mama kamu ni anak oi 

mmg berbeza Fahim dan si adek 
perbezaan yg ketara
dr segi wajah, siza tubuh & perkembangan 



Note : saje je ngadap PC ... boring asek dok atas carpet je ... rindu nk dok atas kerusi plak




15 comments:

nur anis said...

dah membesar..:)

Chekgu Azrine said...

lor..ank akk pkai size M masa blm.2 bln..kecik ek ank sis..hehe..chomel cam mak dia nih..

Puan Ira said...

wau...umur 1 tahun br pakai m..kecilnya..

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

comeynyer die...adwa start pakai M umor 3 bulan kalo tak silap..

Nens Collection said...

xpe kecik2 untung skit..cam ammar saya skang saiz xxl tu pon nyaris2 je muat..tp padan la dh umur nk masuk 3 tahun..hehe

MizzTina said...

xpe kak, tetap comel..

maszmadi said...

hoho setaun dah yer... kejap jerk...

Nad @ MamaZN said...

Comey tau alisha ni....
M pun m la, janji sehat..

Misz Mieza said...

Tak lama lagi tukar saiz lagi.. =)

bunga_rose said...

woh, anak aku dah lama pakai L weh, kecik bebeno ke dak alisha ni manja, tak penah jumpa..

::NureeN:: said...

mmg beza klau pompuan ngan laki... pompuan berat pon naik x byk kan..
nureen pon dpt rasa perbezaan ellesya & emir..
emir seawal 6bln dh pakai saiz M ellesya plak sethn lebih ehehhe :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

kecik2 pun comey gak..yg penting mmbesar dgn sihat..pakai size M untung la sbb qtty nya byk 1 pack, Ziqry umur 1 thn 2 bln dah pakai size L..huhu

mamalieyna said...

Gegirl takpe..kiut :-)

Papa Mifz said...

melihat perkembangan anak membesar seronok kan...

ch@ said...

Mmg ikut mam dia la, slim. Arrizqi pun mcm dh nk kena tkr size M. Adli jgn kata XL pun mcm terseksa aku tgk. Tu pkaikn CD.