Tuesday, January 29, 2013

Alisha in Progress : Berjalan

Tahniah utk Nur Alisha Maisara yang akhir nak berjalan pd usia 1Tahun 3Bulan
walaupun pd usia 11 bulan die dah boleh bertateh 5-6 langkah 
tapi die tetap tak mau berjalan 
mungkin pada usia tu alisha masih belum bersedia
dan masih ingin dimanjai mama ngan abah
nk kemana² abah mama yg dukung


officially 5.1.2012 alisha berjalan tanpa disuruh bertateh 
mama pun sebenarnye time tu dah mls nk paksa @ ajar die bertateh 
sbb mmg die tak nak ...so biarkan sampai ready die berjalan la 



kerjaan alisha kat rumah adalah ke hulu hilir je 
kejap ke dapur kejap ke depan masuk bilik keluar bilik 
penat berjalan die ttp merangkak ....





14 comments:

syawalsimpsons said...

nampak besar dah anak ko

MRS. K said...

5.1.2012 tu besday aku hokey..
bak mai dkny! :b

mama ila said...

wahhh...alisha dah boleh jalan...pasni berlari lah pulak yer.. =)

eima said...

@MRS. K

wei perfumes fav aku lar... lama dah nk beli tp tak beli sbb aku tak guna ..tp aku suka baunye...huhu....

mamalieyna said...

Yeaaa tahniah..budak gitulzh..dh smpi masa, dia bjalansendiri..kan..comel, mesti nk bjln je pasni.. dk hkeem gitulh, berjlan pimaipimai, taktau penat kt rumah tu..hee..

Nad MamaZN said...

Mcm zakwan jek..
Bleh jln umo 1thn 2 bln

MizzTina said...

makin kurus la akak bila alisha dh dpt kaki tu...

♥cikmOt♥ said...

AKHIRNYA...tahniah alisha...

bunga_rose said...

comelnyee alisha.. siap sedia laa mama, lepas ni mmg tak terkejar la mama bila saya dah dapat kaki ni ahahaha..

deelira@deeliraz said...

sgt chomel.....

Aty_Fared said...

yaaeeeyy.....aku pon tak sabar nak anak aku berjalan weyyhh...:)

Kesuma Angsana said...

amboi seronok dh dpat kaki ye !

ch@ said...

clap-clap-clap, tahniah alisha. nmpk besar sgt dah tu, bolehla mama belikan gaun kekembang, skirt, peplum ala-ala iris dan nayli. hiks.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

tahniah alisha.., biasalah bdk dah dpt kaki..penat la ibu nak mengejarnye pulak lepas ni..