Thursday, January 10, 2013

Bila dah nk msk 30an ni antibodi kemah lemah

Aku bercuti sakit 2 hari
Demam urat ke.sengal2 bdn sungguh..
Dok rumah pun xrehat sgt...anak ada sekali
Mcm2 karenah siorg...nk mkn itu ini...
Nk mkn kat kedai la...
Ada je mende yg diorg suruh kita buat...
lyn kan je...esok2 kita tua ada org melayan karenah kita...
InsyaaAllah...
Published with Blogger-droid v2.0.9

12 comments:

♥cikmOt♥ said...

patut lama tak nampak mung...

pena rozie said...

Jage kesihatan penting di usia ni....

Nad @ MamaZN said...

Cepat2 sembuh eima...
Nape tak.anta dorg pi taska
Dpt rehat sket..kembalikan tenaga yg kurang.tu...
Minum 100+

Nini D.. said...

ko 30 eh taun nih?
aku baru nk masuk 17 :D

Rasp said...

insyaAllah.....

cuba2 lah berehat sis....
hope you'll have a speedy recovery...

cheqna said...

antibodi kemah lemah???

SYANI said...

Betui.. kena ambik supplement tambahan la..

maszmadi said...

pengorbanan seorang ibu... moga cepat sihat yerk...

syawalsimpsons said...

cepat sihat...tak de la ko tadi kan kat PICC...klo tak mmg aku nyanyi tok ko la

monamie said...

wei manja! kakmona baru beli susu anlene, rasa mcm nak sakit lutut! hahaha tua dahh hehe

Nens Collection said...

makan spirulina pon okeh

Kesuma Angsana said...

jaga diri ye