Wednesday, January 2, 2013

Happy New Year 2013

Selamat Tahun Baharu 2013 kepada semua 
rasa macam tak percaya yang sudah beralih tahun 
sungguh cepat masa berlalu
sedar tak sedar anak pertama dah nk masuk 5 tahun dah

seperti tahun² lepas aku tak penah ada azam
tp aku harap tahun ini akan menjadi tahun yg akan menjadikan aku lebih gigih dan cekal menghadapi kehidupan
semoga tahun ini penuh keceriaan dan tuah

dah separuh hari ke2 2013 baru aku nk wish

hari ni hari pertama bekerja setelah bercuti panjang
total cuti 11 hari termasuk cuti hari minggu dan cuti umum
hari ni hari aku cuba biasakan diri dgn kerja 



Note : tgh pulun catch up entry korg 

9 comments:

Nad @ MamaZN said...

Lama menghilang...!!! Kemanakah? Rinduuu...!!!

@e_da said...

Selamat thn baru eima....

eima said...

@Nad @ MamaZN
bz ngan 5s dodol tu ...
pastu berjalan plak ...hehe

bunga_rose said...

jap je kan.. tahun ni last umur kita angkat 2 kat depan weh... tahun depan dah 3 series hahahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt thun bru sis eima =__=

syawalsimpsons said...

windu mung wei..lama menghilang

TeacherAzimah said...

happy new year!

Aty_Fared said...

Anak dah bujang...:-) besh kan...aku ni anak sorang setahun pon belum lepas..huhu...
Selamat tahun baru...:-)

ieda said...

selamat tahun baru dik ! ...