Tuesday, January 15, 2013

Penamat Merlin Hambar | Mengecewakan



amat menyedihkan dan menghampakan ending Merlin S5 semalam 
episod terakhir yang climax tak sampai

ia seolah ditamatkan secara tergesa²
sepatutnya ada lagi sambungan

patutnya ada lagi pengembaraan Merlin & King Arthur
epic battle antara King Arthur & Morgana + Modred sepatutnya 
tidak begitu hambar 
modred buat serangan hendap
pastu mati kena tikam ... 

Morgana pun tak de guna kuasa sakti die nk menentang emrys
ape yang aku baca & tahu pasal kisah Merlin ni 
cam byk sgt berbeza 
mungkin director cuba lakukan kelainan 
tp biar la series ni diteruskan & penamatnya sepatutnyajd  sgt berbaloi 
bagi aku ikuti sepanjang 3 tahun ni 

ending Merlin bgtau Arthur yg die tu Ahli Sihir  dlm masa 20 minit terus tamat cite tu ....
buat aku sgt tidak puas hati 

ape jd ngan Camelot & Guineverer & Merlin pun tatau

klu ia ditamatkan dengan Arthur mati patutnya tajuk series ni adalah King Arthur 
bukannye Merlin
sbb cite ni tamat bila Arthur mati


Note: aku tak puas hati dan sedih my fav TV Show dah tamat... aku mmg tak penah layan drama  hanya Merlin je berjaya tawan hati aku selama ni 

12 comments:

Nad MamaZN said...

Tu la....sedey arrr

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

episod akhir rupenyer..patut la abis lambat mlm tadi.. tak dan tengok sampai abis pun..

♥cikmOt♥ said...

tak nengok...dan tak pernah polo citer ni...so memang tak tau citer

Karisma Izzah said...

haha...tak tengok pun malam tadi walaupun terlintas time tengah wat jahitan...

MizzTina said...

sy serupa cik mot jugakkk..hehehe

~aSHa~ said...

sib baik tak tgk..kalo tak kecwa

Misz Mieza said...

Tu ar, agak frust dengan ending citer ni semalam.. Agaknya dorang kesuntukan bajet dah kot. Tu yang ending tergesa2 cenggini.. Haha!

eima said...

@Misz Mieza

tak pun gaius dah tua dah tak larat nk belakon dah ... heeeeee

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

x ikut pun cerita merlin ni, lgpun balik keje mmg x pernah dpt tgk tv citer yg kita suka, selalunya asben n zaquan je yg menang dpt tgk citer yg mereka suka..

bunga_rose said...

mak aku layan citer merlin ni weh.. hahahaha.. terkejut aku balik kampung ari tu tengok dia layan

Kesuma Angsana said...

KA pulak xsempat tgk huhuhu

TeacherAzimah said...

kita sama!