Friday, January 18, 2013

Salahguna Harta Orang

motif troli pasaraya "toot" di tengah padang
sape la umat manusia yang tak bertanggungjawab ni
dijadikan troli mengangkut alatan kebun 


gambar ni aku amik waktu nk pi mkn pagi tadi
pokcik tu bukan takat guna troli je sekali ngan baju kerja TNB dijadikan uniform kebun die







14 comments:

MizzTina said...

guna apa yg ada..miahaha..

syawalsimpsons said...

ala..sama la kat opis aku pon..mmm..gayoo tempat kiter dah penuh ngan troli ni je..umah aku yg dekat tu pon..sampai tingkat 15 dorang bawak naik..mmm..semata nak angkut buang sampah...adoi..pemalas betoi la nak guna tangan deme2 ni

♥cikmOt♥ said...

hurmm...selagi boleh derang ni...

Rasp said...

hahahahahaha...mcm2 pe'el org kan...

bunga_rose said...

tu kretip namanya manja muahhaahah

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

betul kate bunga..kreatip..hehehe..

Fida Ghazi said...

lepas beli barang kat pasaraya..dengan troli2 sekali dia masuk dalam boot kete..

LYAfrina said...

troli tu dia angkut dr mana & mcmna ye?? hihi

ch@ said...

Nila...byk udang byk garam rmai org pelbagaila ragamnya.

::NureeN:: said...

samaada dia ex staff @ anak dia yg punya.. hehee

Nad MamaZN said...

Tak baik!
Mmg salah guna

mamalieyna said...

Hee..org sedekah kt dia kot :p

Chekgu Azrine said...

adoiii..cmni punya org pun ada..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

guna yg pakai letak syiling br depa gi return balik..
kl cenggini tunggu abg bangla le dtg kutip.. hehehe