Wednesday, February 13, 2013

Jalan - Jalan 2013 : Frasers Hill

sebelum aku start cite jalan² baru nk cite bg abis jalan² yg lepas dulu 

______________________________________________

lepas turun dari Cameron Highlands mmg plan asal nk terus naik Fraser's Hill 
sbb kami lalu jalan Felda Sg. Koyan 
disebabkan memasing malas .... kami terus je balik rumah masing²

esoknya 26.1.2012 pagi² enPanjang dah tanya aku 
hari ni mau pi mana ??die tanya die buat keputusan 
FRASER's HILL 
1st time pegi ni
pergi balik hari je .... 
pi amik MIL ngan SIL dulu kat Gombak

pergi jalan Kuala Kubu Baru balik kami lalu jalan Raub
saje nk rasa dedua jalan mana besh 
jalan kuala kubu baru lagi besh tak byk tanah runtuh dah jarak tak brape jauh 
yg tatahan dedua jalan tu pening

ta nampak pun jamnye .... MIL yg tolong amik gambo

Frasers Hill tak sejuk pun ... mkn² pun harga boleh tahan tak mahal 
lebih kurang harga kat belah bawah jugak la 
tp  klu nk dtg lagi aku kena pk byk ckit la 
sbb aku rasa tak syok pun tp enPanjang kate syok 



Note : bulan Mei baru cuti umum lagi ... jauh lagi tu

9 comments:

syawalsimpsons said...

seronok la jalan2...aku duduk umah je..kkakakakka...

MRS. K said...

aku pon cukup la sekali.. huwahuwa.. pegi ramai2 okey coz takde la rasa bosan sangat

~aSHa~ said...

kat sane tempat nak tenangkan fikiran yg kusut jer sesuai..ehehehe

Ya ALya said...

Ya cukupla g sekali je.....serik...xmau g lg dah...hehehe....

eima said...

@MRS. K

nk naik bosan ... nk turun pun bosan dah sampai atas lagi bosan ... gile lah

wahida said...

aku x pernah sampai lg...teringin jugak nak sampai sana...

Kesuma Angsana said...

best nyer kat sini kan!

TeacherAzimah said...

tak pnh lg smpi fraser hill ni sbb rmi yg ckp takde apa...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

jalan nak ke freser hills mmg lagi pening dari naik cameron n genting..

yup fraser hills tu mmg tempat utk rilex2 semata..sbb tu mcm bosan xde tempat yg menarik sgt boleh kita jalan..kami pergi pun sbb ada rumah peranginan DBKL kat sane..banglo baru RM20 semalam pergi ramai2..so xde lah rasa bosan sgt..