Thursday, February 21, 2013

Nasib Baik Nenek Sudi Tolong

Alhamdulillah .... TQ Mak 
sbb sanggup dtg sini tolong jaga adib fahim 

hanya pd MIL aku la aku menumpang syg
menumpang kasih
meminta tolong

klu tak tatau la mcm ne gaya nye aku nk bercuti lama menjaga fahim tu 
ssh hati kejap ari tu 
pelan asal bercuti selang seli ngan enPanjang
tp TQ mak sbb sudi dtg tolong kami

semalam aku tgk dah byk dah keluar
kat bdn dah byk dah penuh 
muka pun dan keluar sikit² kat kepala ngan kaki pun ade 2-3 butir
tak sabar nk tgu semua keluar 
kesian plak aku nengok 
wlupuna ku tgk fahim rileks je 
aktif tak serupa org sakit 

tp paling risau adalah si adek la 
harap² alisha tak terjangkit 
ssh hati klu adek yg kena 
budak tu kecik lagi kompom suka menggaru 

sebagai langkah mencegah & mengurangkan risiko jangkitan
aku bw die pi amik vaksin Chicken Pox
risiko dijangkiti ttp ade cuma kurang la sikit sakitnya


Note : tgh pk² nk pi ganu lagi ke minggu ni ....

13 comments:

Nad MamaZN said...

Amboi rancaknye nk ke tganu lagi...
Tggu fahim sehat la kot kan..?
Ksian plk ke dia...
Wate p tganu? Jln2?

eima said...

@Nad MamaZN

nenek kate ok je bw jalan budak ... hahaha
aku plak risau ke anak org tkt jangkit ....

tah nenek nk pi ganu mkn lagi katenye

MizzTina said...

tp kak, org kata biar wktu kecik kena chicken pox..doktor pun kata gitu sbb bebudak ni cepat sembuh plus susah nak ada bekas..

::NureeN:: said...

g ganu ada apa? kursus ker? mintak la org gantikan.. cian kat fahim..

eima said...

@MizzTina

ye la kecik cam fahim ok la klu cam alisha tu kesian nye ...hmmm

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga cpt sihatnya kak..

syawalsimpsons said...

rajin benar mung jln2 yee....nnt sihat la tu..pejam celik...pejam celik

Cik Puan Rara said...

moga cpt sembuh.

ieda immi said...

alhamdulillah dah semakin baik ..
biar dia kuar banyak2 dikk

syukur MIL ada kan .. ;))

Nini D.. said...

moga cepat Fahim sehat ya

Kesuma Angsana said...

moga cepat sembuh beruntunglah msh ada org tua yag sanggup menjaga..

Qhaifa Nur said...

nasib baik ada MIL...
moga cepat sembuh...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

itulah lega sikit bila ada family yg boleh tolong jaga kan..