Thursday, February 28, 2013

Really Not MeLah | Terjah Ekspo Buku

lunch hour tadi
aku ngan kakak² opis ni pi jejalan kat 


Ekspo Buku Islam 6 Putrajaya 
kat Kompleks PPJ Presint 3

antara booth yang ade 
aku amik gambo booth yg nampak cam besh je la 
ada booth kaligrafi, karikatur (hubby kakak opis aku, motif pi td sebenarnye nk anto nasi ke laki die)
yang lain byk nye buku la 


booth ni paling ceria ...sape ainmaisarah pun aku tatau... novelis terkenal kot ....
comey gak orgnye...rasa td die ade kat booth 

tang ni kebanyakan nye novel ....

antara novel² ainmaisarah

aku pun singgah jap sini menderma ke Gaza 
tu tudung kakak opis ai tu dr butik D'Jasmin P.15 
nama pe tah nama tudung die rega RM179, lebih mahai dr cik eedah nye 
lawa jugak tudung tu smlm kami pi usha die sambar satu 
tudung lace, ai cam biasa tgk sajork la ...

hasilnye : aku beli buku ni dgn harga RM 12 selepas diskaun 20 % untuk Fahim yg sgt obses ngan dinosour


haaaaaa yang paling penting aku dah cuba ice blended Kopiesatu yang CM dok ckp sodap tu 
ai amik No.11



Note : CM sila pergi depan opis akak je kan ....

9 comments:

syawalsimpsons said...

bila aku nak terjah sini

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

ohh x minat ke, aku pulak minat terjah tempat camni, esok nak pergi lagi.., kalau jd pergi esok maknanye dah 3 kali lah aku terjah ekspo buku islam 6 putrajaya ni..

fahim dpt buku dinosaur, zaquan pulak dpt butang baju melayu upin ipin, hahah lari betul g ekspo buku dpt butang baju melayu..(zaquan x minat buku sgt..)

♥cikmOt♥ said...

hahaha, memang feveret akak ais no 11 ni...eh kat mana kedai dia...tak nampak pung...

eima said...

@♥cikmOt♥

kedai pe kopiesatu tu ke ..ai beli kat wow la ...hihi

MizzTina said...

ari tu ajak bf g sn.. dia kata mls sbb nt jmpa dak opis dia.. kakaka

Nad MamaZN said...

Tak sempat le kot kami nak p huhu

Papa Mifz said...

den kedai buku pun jarang masuk...ekspo buku lagilah tak pernah...hehe

mamalieyna said...

Lama tk g expo2 gini.. syok la kerja area sana, time ounch pun bleh singgah jln2 sana ye.. utk anak tidak dilupa ye.. :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya ada ekspo..