Tuesday, March 26, 2013

Kemeriahan Kian Terasa | Perang Bendera

wahhhh keluar je dr hiway LPT Karak  -  Cherating tu 
kiri kanan jalan penuh bendera
biru hijau...biru muda jarang sekali 

semangat betui org pantai timur 
start dari Sg. Ular Pahang sampai ke Kemaman
kreatif plak tu hamba² Allah kat sana tu 
digubah² bendera ikut kreativiti masing²
ade bentuk motorsikal, meriam, wau, kereta kebal, bendera kecik besar ... atas bukit pun ade tu diorg pasang hebat betui la 





keta kebal ngan meriam tak sempat nk amik gambar
tp sronok plak nengok diorg menghias kawasan masing²

brape gamaknye upah wakil rakyat memasing bg kan ...

masyuk jugak upah pasang bendera ni .....


bubar parlimen pun belum lagi tp gayanya kempen ngan bendera perang sudah bermula









11 comments:

syawalsimpsons said...

takpe...tak lama lagi....

Nad MamaZN said...

Kretip le tu ;)

deelira@deeliraz said...

huih kuantan skrg dah macam apa manja.. kuat oo perang bendera.. kalau kat tg lumpur nak ke pekan tu.. siaplaa...

Cinta Misteri said...

mana2 org duk pacak bendera. harap lepas pru, sila kemas laaa jgn smpi nk tunggu next pru 5thn lagi baru kemas

ieda immi said...

wahh memang meriah
tapi x kan biru aje ekeke
x meriah lah ekkee

tmpt akk ye jugak dik tapi menggangu bila pasnag kat jambatan nie .. adehhh

mamalieyna said...

Kreatip betul :-)

Papa Mifz said...

macam2 cara dorang nak tarik perhatian pengundi kan...

MizzTina said...

kt johor pun sm.. paling xboleh blah, ke hulu ke hilir pakai bju parti..

Si Matatajam said...

Kat sini pun berkibaran ja bendera..meriah sungguh..ha ha

Aty_Fared said...

Bahang pilihanraya..tp rawang tak lagi terasa...

ch@ said...

baru feeling. main busy la sang laki aku. hahaa.