Friday, March 29, 2013

Kesian ...Kesian ...Kesian

hari ni aku sgt bz ...
ptg ni br leh buka blog ... pi jejalan blog kengkawan yg dlm bloglist 
nk usha kat dashboard cam tak sempat ade lagi kerja nk buat ni 

rasa cam kosong je jiwa ni klu aku tak tinggalkan 
kesan taipan aku kat blog aku ni ...

tak de nk tulis pe pun nk jugak tulis ...hahaha
yang kesian sape yg baca ni ...


Note : nk pi dengar talk dr TKP plak ... boleh masuk dlm senarai kursus dihadiri....


9 comments:

Tihara said...

saya datang baca :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

tkpe still bc..

wahida said...

janji ko hapdet nok....heheh...

Ya ALya said...

dah baca dah pun....

Nad MamaZN said...

Saya baca jugak :)

mamalieyna said...

Dh mlm baru baca ni, takpa tak kesian.. hehe..

LYAfrina said...

ok la tu eima.. ada gak y nak dituliskan ;-)

LYAfrina said...

eima, lya bru j tgk entri kat kemaman tu..siap pegi mini zoo.. alahai.. kalo perasan jln kat JPJ tu mesti lalu kan?? dah dekat sgt dgn rmh lya tu..klo jumpa leh blanje kepok lekor kat kuala kemaman

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

aku w/pun BW lewat tetap jgk baca N3 ni..hehe

biasalah tu kalau dh jiwa blogger ni kan rasa mcm x sedap hati je kalau x updates n3 kan..., tp aku skrg makin mls updates n3 pulak..huhu