Monday, March 11, 2013

Mimpi Ngeri tu Ubah Sifat Aku

gile lah sejak dr mimpi gile tu 
aku jd sorg agak sensetif sikit je 
dulu aku tak penah pun amik port bila laki aku tu 
nengok awek cun nenen besar 
skrg ni kemain plak aku berbulu 
muahahahaha

rasa cam tercabar plak 
tapi tidak la sampai bergaduh ke ape 
cuma dlm hati je la ... geram 
tp aku cam biasa manusia tak berperasaan

dulu aku buat bodoh sbb tak de prasaan cemburu 
tp skrg aku kena ada perasaan tu 
wlupun sikit tp cukup la utk aku 
untuk aku berusaha dan tak lalai 
menjaga diri dan rumah tangga 


ni buat aku rasa nk gemukkan bdn ni 
rasa nk menjaga kecantikan lebih ni 
nk kena jd ibu dan isteri yng baik & cantek & servis baik
mimpi ari tu umpama motivasi utk aku 

alhamdulillah ...terima kasih Ya Allah ya tuhanku kerana Engkau telah menyedarkan aku dari mimpi yang lena dan kelalaian aku terhadap MU dan kehidupan aku ... 



Note : aku wanita bahagia itu kenyataannya tp jgn sesekali lalai dlm semua aspek



17 comments:

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah, semua inginkan yang terbaik buat pasangan....

Nad MamaZN said...

Dr segi lain pun bleh gk kot nk pikat suami hehhhe

♥cikmOt♥ said...

dah banyak kali aku offer kan...meh la amik lelemak aku ni ha...banyak ni...tak surut surut lagi...huhuhu...

MizzTina said...

erkkk..nk pasang bdn ke kak?

Rasp said...

sangat2 setuju...
jgn sesekali kita lalai kannn...
and don't take things for granted too....

::NureeN:: said...

bukan takat eima tau, nureen pon smpi termimpi2 pasal ni, cuma bkn mimpi tandayangan borang poligami, tp mimpi asben nureen dah kwin 2 secara senyap2... huhuu menangis x berlagu la, bila nureen tau cepat2 nureen mintak cerai tau... terus terjaga & buat nureen geram sgt2...
terus nureen pon jd mcm eima, agak sensitip n rajin :) alhamdulillah...

::NureeN:: said...

tp knapa nureen mimpi selepas nureen baca n3 eima last week ya?

eima said...

@::NureeN::

hahaha lawak betui la ko ni ... kena lagi rajin la ni kan ...

eima said...

@MizzTina

dah puas memacam dah .. bdn ni tetap kerempeng ... eiii hahaha

eima said...

@♥cikmOt♥

klu boleh amik kak ...dah lama aku sedut...

eima said...

@Rasp

tu la ade makna nape Allah bg mimpi tu kot...sbb kite lalai dlm mengingati Dia dan lalai dlm tanggungjawab kite

Ayu azmir said...

mesti ade hikmah.... hope tercapai dan berusaha....

bunga_rose said...

manja, klu ko boleh sedut lemak, aku mmg offer je lemak aku ni utk disedut hihihhihi...

nens cellection said...

hehe..kalo mimpi laki kawen lain..sy dh 4 kali mimpi..gewaaammm..lps ni xnak mimpi dh camtu..sakit hati!

Kesuma Angsana said...

moga dipermudahkan semua ye hehehe

ch@ said...

ceh, cikMot tu soh amek lemak dia. mcmla dia ada byk lemak. hahaa.

best of luck manja. aku pun rasa blm sempurna lagi.

~aSHa~ said...

lelaki mmg suka cuti mata..mana2..ehehehehhe