Friday, March 22, 2013

Rezeki Sebelum Gaji

alhamdulillah rezeki dari misi masa depan ari tu 


duit ingat nye nk buat beli kelengkapan misi masa depan tu 
beli sikit² nanti kurang la bebanannye kan ...

kan syok klu tetiap bulan dpt cheque 
tapi ai tak pandai berbisnes ...hmmmm




Note : jeles ngan kengkawan yg terer/rajin  berbisnes ...masyuk bebulan sampai leh pakai audi u.....

17 comments:

Nini D.. said...

ko bisnes hape nih?

eima said...

@Nini D..

wei nini kan dah ckp aku tak pndai bisnes ...klu tak lama dah pakai audi ..muahahah aku jeles ngan kawan aku je la ... jual beautiful sampai pakai audi ko ....

aku mkn gaji wei ... cek ni tak de kaitan ngan bisnes ... hahaha

syawalsimpsons said...

fuyooo masyuk gak tu walaupun bukan bulan2 kan...

syawalsimpsons said...

fuyooo masyuk gak tu walaupun bukan bulan2 kan...

MRS. K said...

untung la wei... alamanda jom

Nad MamaZN said...

Mahsyukkk

ch@ said...

Aku pun xreti berbisnes. Huahahaa...
Kawan aku sibuk suruh jual bookmark yg aku buat tu, aku tak reti....huaaaaa....

Weih ko dpt durian runtuh ke ni?

@e_da said...

syokk ooo... leh cashkan sbelum gaji ni...

maszmadi said...

alhamdulillah, tahniah..... nak sikit.. hehe

Fai CeritaCinta said...

waaahhh, banyakkk gak tu kak.. tiap2 bulan dpt cek mcm ni memang masyukkk kan. hihihi :)

deelira@deeliraz said...

Alhamdulillah :)

Ya ALya said...

shopping jom.......

Qhaifa Nur said...

seronoknya dapat duit....

::NureeN:: said...

nk berbisnezz klau kena ngan skill n gaya mmg masyukkk... nureen pon x reti berbisnezzz..
alhamdulillah, rezqi :)

Rasp said...

untung org pandai berbisness...
ada side income...
sapa nak bagi kannn...
tapi i pun mmg tak pandai bisness...
takde skill :)

Si Matatajam said...

Wah masyuk tu.Alhamdulillah.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

wah rezeki..byk gak tu..

itulah kan untung siapa yg ada kemahiran leh wat bisness/mmg mereka yg lahir pandai berbisness ni untung leh wat side income..aku pun x pandai berbisness..huhu..