Friday, April 19, 2013

Become unactive Blogger

Sepanjang pagi aku xleh buka blogger kat opis...ingat down cam sebelum2 ni....buka rumah boleh plak....

Sampai hati tau..... Kena guna hp je la pasni....

Note : Wei sue mu boleh buka blogger

Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

Rasp said...

why why why....

Kesuma Angsana said...

ala siannnyer....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

mmg tension kalau tetiba opis block x leh buka blog kan, opis aku dulu pernah gak dia block blogger, nasib skjp je lps tu sampai skrg dh boleh buka mcm biasa, cuma FB je la dia block kat opis ni..

mama lieyna said...

Huu..k.eina dh lama jgk opis block, la ni dok layan guna tab je.. tu yg kurang aktiff sket tu..huu.. n3 pun autopublish je.. aduhai...

Papa Mifz said...

alahai...tak bestlah mcm tu kan...huhu

ch@ said...

Ihiks...janji ko terus buat entry. Aku ingat ko nk berhirbenasi cam aku jgk. Hihii...guna hp lg laju kot.

Nini D.. said...

apasal pulak tak boleh buka?diaorg block ke?

❤Kamsiah❤ said...

kena block kut..depa tak bg berblog masa keje hehe

wahida said...

la...awat pulak neh??