Tuesday, April 30, 2013

Langsir Baru Tahun 2013

Langsir Baru/Raya tahun 2013

setiap tahun rumah tumpangan kami ni 
harus berlangsir baru 
hasil usaha MIL aku 
cukup tempoh die akan usulkan, pemilihan warna corak, jahitkan dan membantu dlm pemasangan

2011 
tak jumpa cari ...aku tak wat entry kot 



dan latest 2013


corak & warna moden 



tukang turun langsir lama, dan pasang cangkuk dibantu MIL

tukang pasang langsir...seswai sbb die ni tinggi mudah nk capai

aku tukang goyang kaki sambil ke hulur hilir kejar anak kunun bz
setahun sekali bertukar ....bygkan la brape byk habuk kat langsir tu ...
tu yg buat² bz tu tak rela nk tahan hidung ni wei ... berair


kali ni beli kat Nilai 3
sebelum ni MIL beli kat segamat ngan Jakel je 







Note : aku demam ngan sakit tekak... nyesal tak amik byk amik air masak sbb bz ...smlm mesy abis kul 6.30 pm

15 comments:

syawalsimpsons said...

aku jugak yg tak tukar2 lagi

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

setahun sekali tukar langsir..hebat..
org tukar langsir, 4 tahun sekali..
hahahaha...pakai buang jer langsir tu..
tu pun sib baik hubby ade skill menjahit..nak harap org sampai reput le langsir tu..

Nad MamaZN said...

Kerrlass jugak pilihan mil eima ni
Ada taste gak la
Mengikut peredaran semasa hihi

Get well soon eima!

deelira@deeliraz said...

cantik.. langsir aku jgk x tukar2.. tahun ke 4 dah ni hehe

mama lieyna said...

Lawa...untungla ada yg jahitkan.. kak.eina ini tahun mcm mls je bqb ni, nk jht baju raya pun mls ni, camno..huu

eima said...

@Nad MamaZN

pilihan kami tp dipersetujui oleh MIL

Chekgu Azrine said...

lawanya sis..taste akak jugak ni..black n white

monamie said...

cantikkk! suka.. cepat sihat, kalau ada kosong umah area situ bagitau kakmona.. nak minta.. hhuhu tak larat dok atas kayangannnn

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..setiap thun tu..tp thun ni mmg cntik!

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Sweetmama said...

bertuahnya dapat tukar langsir setahun sekali, kami ni langsir kat rumah tu dr mula duduk sampai ke hari x pernah berganti, nak masuk thn ke 5 x pernah berganti lg langsir dirumah ku...huhu

bunga_rose said...

untung la weiiiii.. aku nak gakkkk

azizah :) said...

woww! cantik la kak..nnti raya tukar langsir lagi tak??hehehe

ch@ said...

wah, dah prepare. aku punya tunggu la 4-5 thn lagi...hahaa. mama aku dah surrender nak jahit langsir.