Thursday, April 25, 2013

Siapa Tahu Ape Jadi Ngan Dunia ??

ape sudah ngan dunia pun aku tatau 
jgn kate dunia di bumi Malaysia pun aku tatau 

berita² di peti televisyen 80% politik ...politik dan politik lagi 
agak musim pilihanraya ni tak de jenayah tak de ape² berlaku kecuali 
kempen, ceramah, kutuk mengutuk sesama bangsa, tuduh menunduh ...politik semata je ke

adakah berita² lain di sekeliling kite tak penting??

org awam seperti aku ni perlukan informasi lain selain dari politikal semata ...TAHU ?

adakah TV1, TV2, terutamanye TV3, TV7, TV9 & Awani 501 ni mmg rasa PRU!3 lebih penting dr berita lain 

aku ni tatau ape yg terjadi diluar sana 
yg aku tau YANG NI tuduh YANG TU dan YANG TU tuduh YANG NI 


dunia ape jadi pun tatau ....hmmmm

10 comments:

syawalsimpsons said...

apa pon tak boleh dorang ni..aku pon tak tau apa yg dah jadi ngan dunia luar ni...

~aSHa~ said...

mereka ni suka gaduh sesama melayu @ islam....

hok tepuk tangan bangsa kafir..ehehehe suka la mereka kita gaduh2.......senang mereka nak cucuk jarum..skrg pun benang dah masuk lubang mereka

Nad MamaZN said...

Lepas 5/5 la baru dorg nak amik tau semula
Hmmmmm

Rasp said...

memang dah malas nak layan berita skarang....
sana sini sembang politikkkkkkkkkk jer...
bosan gak...
dah tu bila jalan....
sana sini lak bendera terpacak merata-rata....
menyemak pun iye....
tak sabar nak tunggu habis ngundi...

MizzTina said...

oleh krna itu sy xmenonton berita.. wakaka

deelira@deeliraz said...

bosan tgk tv sekarang.. tgk kartun je la manje kan...

Sweetmama said...

itulah bkn berita je citer pasal politik, buka FB, wall penuh dgn isu politik jgk..huhu

Papa Mifz said...

bukan TV jer , surat khabar pun sama...lagi best baca blog kawan2 kan..??

ch@ said...

Hahaaa...musim pru, normalla tu. Lps pru karang tkr la musim. Aku mls dh nk tgk berita...lg2 tv3 suku. Tapi laki aku suka beli surat khabar...bc jgk la.

mama lieyna said...

Jarang dah tgk berita..huu... cepat2x la hbis musim pru ni weeeh...bosan asyik benda yg samo..