Tuesday, May 7, 2013

di Hari Buang Undi

wlupun PRU13 dah ade keputusan 
dan PM tak umum pun cuti free
tapi berharap bangsa MELAYU bersatulah LAIN KALI LAH

aku nk cite saat² Hari Mengundi pada 5.5.2013
walaupun aku tak tunaikan tanggungjawab sebagai rakyat
aku rasa berterima kasih pada pengundi²

seawal 6.30 am pagi aku dah kejut² anak untuk bgn mandi
bersiap nk pi meneman abah, atok & nenek pi buang undi
di DUN Muadzam Shah Pahang menang majoriti 10K dan parlimen Rompin 30K


aku siap bw bekal untuk anak² takut lama dok menunggu 
nenek dah siap² buat bfast sebelum keluar 
siap bw jajan takut depa ni bosan



mee goreng nenek yg sedap


sebuk nk suapkan adek ....-

abah yg dah hitam legam asek berpanas buat kerja ...kesian
pengundi yg dpt RM150 wang ehsan perjalanan

kena calit 




Note: nak siap kan entry ni ngan pelbagai dugaan ..asek org ajak bersembang je ... hujah² aku kan kadangnye bernas....hua hua

9 comments:

syawalsimpsons said...

ok la tu...at least...merasa gak

Nad MamaZN said...

Haha.. Ayat kat note tu xmenahan.. Biasa la, eima kan org penting :)

eima said...

@Nad MamaZN

penting la sgt .. hahaha
aku kan kaki kutuk org ... hahaha

Kesuma Angsana said...

f/note tu x tahan baca hehehe

TeacherAzimah said...

dpt jgk rm150...kat tempat aku dpt rm30 jer tak kira jauh dekat huahuahua...

ieda immi said...

haa ada jugak kan ..
akak org tempatan x dpt lah huhuh

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

MRS. K said...

hohoho... duit sape yang bagi weh?

eima said...

@MRS. K

hohoho bilik gerakan yg kite pangkah la .....lalala

mmg duit dah turun ke semua dun2 sila la mintak ...klu tidak yg kenyang tukang bg duit ..hihi