Monday, May 20, 2013

Hangpa Nak TOLAK, Tolak Lah

aku terpikir² jugak cam ne 
email kerajaan boleh lepas spam cam ni ek 
ni kerja org dlm ke ade org jual data ni ek 
tuduhan melulu² ni bahaya ni kang ai plak kena tangkap
cuma terpikir² je 
pttnye kawalan terhadap email kerajaan ni kuat 


yang terbaru dar Demi Malaysia
aku pun tatau Demi Malaysia tu ape



hang nk tolak KJ ke JJ ke tu hak hang 
tak dak kaitan ngan aku pun 
aku sokong ke tolak ke kepentingan aku sikit pun tak terjejas


tolong la jgn nk rosakkan minda lagi mende2 gini 
pengaruh budaya barat betui la depa ni 
kunun nk gulingkan kerajaan melalui penjajahan minda la tu 
eeeiii sudah² la aku dah fed up nk dgr cite² politik tak sudah²



KJ = Khairy Jamaluddin
JJ = Jamaluddin Jarjis



Note : bz bee, bz body, bz bz bz



16 comments:

MRS. K said...

sila cek pemenang giveaway aku :b

PUANSTOBERI said...

erkk...! adakah semua orang kerajaan di spamnya. Dalam emel rasmi ofis kami pun ada. Huhu

eima said...

@PUANSTOBERI

haaaa ingat opis kementerian aku je...jeng jeng ...

Rasp said...

PRU dah habis...
cukuplah tu kan.....
sangat2 membosankan.....

bunga_rose said...

hahahahah... bulan lepas emel aku dgn bos aku sekali hari2 masuk spam weh.. emel dr mat salleh.. lahaiii heran gak aku camne leh tembus spam ni

Kesuma Angsana said...

mcm2lah manusia ni x habis2 lagi yer

TeacherAzimah said...

tak habis2 lagi kan...muak dgn isu politik ni.

ieda immi said...

ekkekek ada spam erkk
hurmm patutlah ada pernah nampak macam nie ;)

Chekgu Azrine said...

Muak dah sis..derang ni lbh sudu dr kuah..melampau!

Papa Mifz said...

abaikan ajer...:)

mama lieyna said...

Spam kot.. :-).. buat deeek jer..

ch@ said...

Aku mmg terus tong sampah ja spam2 tu. Tgk.pun tidak. Hahaa.

syawalsimpsons said...

macam2 dorang ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha.bosan hal cmni.

~aSHa~ said...

sampai gitu sekali mereka nak ajak kita memboikot orang

Sweetmama said...

mmg byk SPAM masuk dkt email opis skrg ni, nampak email yg pelik2 ni , mmg x buka, delete terus je..