Friday, May 3, 2013

Sendiri Baca Sendiri Nilai



risalah² mencemar minda pengundi² di pejabat²
tapi minda aku tak tercemar pun 
satu risalah pembangkang satu lg risalah  kerajaan
baca dan nilai sendiri ...semua sama je 

aku kutuk ko kutuk aku 
lumrah politik 
sape percaya die mmg buduh 

pendapat aku satu je sokong yg mana ko rasa mampu bgnkan Malaysia di mata dunia
negara harmoni, membangun dan rakyat aman damai
taraf hidup rakyat makin pesat dan bukan ditaraf miskin
dan paling penting kedudukan kewangan kita 
nilai matawang semakin tinggi jgn kita jd spt negara serumpun terdekat 


Jadilah Pengundi yang Bijak, Kuasa di Tangan Anda
Pilih Kerana Layak Bukan Emosi

SELAMAT MENGUNDI, JALAN TANGGUNGJAWAB ANDA
SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA



Note : aku sokong sape korg pangkah wei .....sedih 

8 comments:

Nad MamaZN said...

Nape tak ngundi?

syawalsimpsons said...

aku sokong kata2 ko...yeahhhh

eima said...

@Nad MamaZN

ai tak tukar tmpt ngundi ...huaaaaaaaaa

Chekgu Azrine said...

Xngundi ek..y?

Kesuma Angsana said...

undilah .. rugi oo !

azizah :) said...

buatlah pilihan bijak..semuanya di tangan anda :)

mama lieyna said...

K.eina pun nak kena tkr alamat ngundi la pasni..tk smpt blk kg ..suami kerja..wuu... 5thn lepas, belum kawen ok la..

Papa Mifz said...

selamat mengundi yer...:)