Wednesday, June 19, 2013

Fahim Alisha participated Sukan Educare

hari sabtu lepas 15.6.2013
Taska Fahim ade anjurkan Sukan 

cam biasa aku akan participate kan anak2 aku 
bg diorg biasa bergaul 
sbb Fahim tu kan manja terlebih + selalu terlebih cuak

Fahim masuk acara tarik bolang dlm gelung 
Alisha bw belon berair masuk dlm bakul - cemerlang





abah ckp abg ayim cam anak org asli ...hua hua
Fahim dlm perarakan


tempat berkumpul sebelum aktiviti bermula
parent tak dibenarkan berada di sini
sbb anak² tak keruan klu parent ade, diorg behave klu ngan cekgu depa


abg ayim yg cool cuma tak brape cool bila mama kena paksa to leave him ngan principle taska
nangis kejap sbb ingat mama nk tinggal terus die kat ctu
tp bila nampak mama ade je around² ctu ... die tak heran dah

Alisha take part Bawa Belon Berair letak dlm Bakul
die memang cemerlang la 
aku bangga jap ngan anak dara aku ni
dah la muka tak de perasaan wlupun sekeliling die budak baya dah menangis
die sorg je aku nampak sgt steady
pttnye 1 je belon boleh amik tp sbb kawan sekumpulan byk menangis tak bekerjasama 
alisha pulun sensorg bw belon tu 
aku rasa 4 ke 5 belon die masukkan dlm bakul






ni cubaan ke berapa tah die nk amik


pasukan alisha dpt tempat pertama 
cekgu² alisha semua pakat puji alisha sbb diorg ingat alisha akan jd cam seangkatan kawan2 die 
menangis rupanye tak.... sekali cekgu cite alisha slalu jd ketua berlari & ngan panjat grill
lepas die mula kawan pun sama naik ....


Fahim take part Tarik Bola Guna Gelung
dpt pasukan Fahim dpt tempat pertama 




tgh tgu kiraan markah








sukan taska fahim ni mmg enjoy la wlupun terpaksa berpanas 
kami sekeluarga berbalar tp puas hati sbb anak2 pun enjoy

lagi pun dpt jugak tgk potensi anak²
terutamanya alisha tu ...aku ingatkan die pasif rupanye dominan


Note : hari ni cukup lambat masa berjalan ....sbb bos tak de meeting kot 


12 comments:

cheqna said...

uiks..dah besar anak dara ye...pandai main belon...pecah dok masuk dalam bakul tu???

orang aslikampung mana tu??hihihi

syawalsimpsons said...

yela aku rasa pon masa lambat berjalan..mmm...bestnyer dapat join XTVT sukan anak

syawalsimpsons said...

yela aku rasa pon masa lambat berjalan..mmm...bestnyer dapat join XTVT sukan anak

deelira@deeliraz said...

seronoknya.. bgs alisha x nanges

Nad MamaZN said...

Eima, fahim 1 skolah ngan anak kak eija zaquan ek? Tgk uniform sama tu
Waaa hebat la fahim ngan alisya!

bunga_rose said...

bestnye aku tengok weh... taska anak aku takde pun mcm ni..

amboiii si comel ni, bijak & tak takut orang rupanya.. bagus2...

mama lieyna said...

Uiii hebatnye alisha.. fahim pun... inilah baiknya pendedahan kan .. elok gak dok taska, dok pengasuh ni, anak kurang keberanian sket bila cmpur org.tp ntah la..anggapan akak je, anak2 belum diberi pendedahan, nmpk abang je jns segan, adik, main redah je..

Apapun its good.. :-)

Sweetmama said...

wah dah update..
tahniah fahim n alisha dua² dapat tempat pertama..

Zaquan n Ziqry dua² dapat tempat kedua..

owh patut la ada dengar MC dok ckp teror sungguh alisha sorang angkut semua belon..hehe

::NureeN:: said...

wahhh meriah,
ellesyanya sport day jumaat ni

Papa Mifz said...

sesekali berpanas demi anak apa salahnya kan...hehe

Kesuma Angsana said...

hehehe bersemangat yer anak2 tu !

ch@ said...

Bgs anak2 ko eima. Kalo dh dedahkan awal2 dgn org ramai, takde masalah rasanya dorg nk.bergaul.
Part alisha tu x tahan tu. Cute btl. Dia dh pandai byk perkara. Terbayang adli aku.