Friday, June 28, 2013

Misi Makan : Makan Malam Kampung Dish

Seronok betui bila dpt balik kg....
Makan tak sudah2...

TQ my mak2 menakan...
Sbb masak lauk2 fav ai dan jamu sedara sebelah mentua ai...simple tp itulah yg jd fav aku

Gulai ayam kedah, ikan goreng garing, sambal belacan terbaik dan sayur kobis goreng kunyit....



Lepas selesai mkn nasi...dijamu pulak ngan durian dusun arwah tokwan aku... Terbaik la..durian br jatuh dan maksu aku ade simpan sebijik durian dari pokok durian yg menjadi fav moyang aku dulu2...durian kampung yg terbaik...ade rs gas2...sedap...







Mkn mlm yg cukup meriah ngan gelak ketawa dan sesi bercerita ... i miss that moment....tak puas lg layan family aku berborak..

Tgu raya pulak la nk merasa semua ni......
posted from Bloggeroid

13 comments:

syawalsimpsons said...

alamak durian tu betoi2 mengancam tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

menu tu ai ska..

pergh doyan..nyum2.

wahida said...

makan ramai2 mcm ni mmg best...mmg boleh bertambah nasik!!

Nad MamaZN said...

makan nasi bersambal belacan
Pastu layan durian plak
Perghh! Mmg terbaek!

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

ermmm sedapnyer durian....

mama lieyna said...

Bestkan....msti teringat2 ni... :-)

maszmadi said...

wah bestnyer dapat makan reramai gitu... mesti meriah dgn memacam cerita...

Kesuma Angsana said...

yang lain2 tu semua best2 kecuali doyan sebab KA x mkn doyan hehehe

Norlidawati Jaafar said...

besnye doyan'
i like it
ai saya newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput follow blog saya ye
umielman.blogspot.com

MizzTina said...

tergoda dgn durian tu...

Sweetmama said...

mmg berselera bila dapat makan beramai2..

Papa Mifz said...

seronok kan makan ramai2 then duduk bersila macam tuh...

Chekgu Azrine said...

Hadoiii...terliur!!