Wednesday, July 17, 2013

1 Blog Pencetus Pembuka Minda

aku nk kongsikan satu blog bagi aku ia sgt menarik dan perkongsian ilmu islam 
yang mungkin kadang tu di luar kotak pemikiran kita 
semalam puas jugak aku membaca blog tu 
bg aku ia sgt menarik dan ade isu² dlm masyarakat islam yg kadang tu kita tak terjangka 

pemilik blog ni  seorang ustaz dan aku dah penah dgr ceramah die
yg bagi aku setiap patah die hujahkan tu sedikit pun tidak membosankan aku 
hujah²nya penerangannya mudah difahami 

jom kite tgk .. terjah... dan baca 


Inshaa Allah mudahan hidup kita lebih mudah dan tidak terpesong akidah
macam² ada di luar sana ... 


10 comments:

syawalsimpsons said...

aku nak terjah la nanti

eima said...

@syawalsimpsons

ust anjuran bhg hang semalam

bunga_rose said...

oooo, ok jap lagi nak terjah. tq share mek!

Nad MamaZN said...

Tq share eima! Leh terjah nnt

Kesuma Angsana said...

ok nnti nak g terjah, tq share yer

Qhaifa Nur said...

dah terjah blog tu...

wahida said...

dah baca dah blog dia...
tengs share nok...

TeacherAzimah said...

wahhh bagus...nnt nak terjah jgk

maszmadi said...

ameen,
nak terjah blog beliau...

mama lieyna said...

Boleh terjah..

Tq share..