Wednesday, July 24, 2013

Bonus 1 bulan Gaji & RM500 Saguhati Perayaan

tahniah kpd penjawat awam di selangor kerana bakal terima bonus 1 bulan gaji.

alhamdulillah pejawat awam persekutuan bakal mendapat RM 500 pd 31 Julai 2013 saguhati perayaan.

Tahniah pd wakil BN yg menang pilihanraya kecil Dun kuala besut.

PM juga maklumkan tiada bonus pd tahun ni.. :(

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

Rasp said...

untung nye mereka2 yg dapat bonus...
syukur sangat2...
me melopongggg jer tengok....
hehehehhehehehehe...

::NureeN:: said...

alhamdulillah, rezqi..
kami x dpt hehe... bkn gov :P

eima said...

@::NureeN::

ala hangpa dpt bonus byk TM bg 6 bulan lagi kot tahun ni ... hehehe

Lynn Damya said...

wuhuuu rezeki tu, Alhamdulillah (n_n) haha

Maria Firdz said...

Alhamdulillah.. rezeki.. :)

mama lieyna said...

Untungla... :-)..tumpang happy..

wahida said...

benda ni lah yg kita nak dgr dari PM kan...hahaha...

bunga_rose said...

nape bukan 1bulan gaji ka, setengah bulan gaji ka... sobbs....

nak tukar post negeri laa camni hahaahah

azizah :) said...

takpe la..cukup la tu 500...huhuhu

deelira@deeliraz said...

PM dah umum ye tiada bonus pada tahun ini? huhu x de dgr pon

eima said...

@deelira@deeliraz

kat awani rasanye semlm ...tp tgu bajet la ade tak de utk tahun ni ....

Qhaifa Nur said...

rezeki kan...
bole pergi shopping raya...

Aty_Fared said...

Ok lah dr tak dpt langsung kan..:)

Aty_Fared said...

Ok lah dr tak dpt langsung kan..:)

MizzTina said...

alhamdulillah..dpt gak.. sy xdpt pape..