Tuesday, July 16, 2013

Cemilan vs Pisang Salai???

Aku slalu baca mengenai pisang salai ni dlm blog2 blogger2 yg pi melancong ke indon...
Semua pakat review pasal mknan ni
Ade mcm2 perisa dgr cite..yg sedap slalu diorg ckp cheese dan original...

Waktu bff aku pi bandung aritu...selain beli kain kat aku die jugak bg pisang salai sebagai buah tgn utk aku...

Memula tu pelik jugak tgk...
Kate pisang salai tp pesal nampak cam keropok je nipis2 salut tepung...

Memula tu aku tak berani nk cuba sbb aku tak suka pisang salai yg aku penah beli somewhere in johor dulu...terlalu rasa asap....hmmmm mknan jawa katenye ...

Tp bila rasa Cemilan ni...
Sedap la jugak ...rasa cam pisang goreng tak de pun rasa asap ...boleh mkn la...

Tp bukan mkn yg aku suka sgt la... So so je....






Note: mood mls nk transfer pic ke pc....

posted from Bloggeroid

14 comments:

bunga_rose said...

wei, aku penah rasa.. sedap gak weh.. boleh la layan sambil tengok tv

Nad MamaZN said...

Oo cemilan panggilnya ye? :)

MRS. K said...

tak masuk tekak food indon kecuali nasi ayam penyek huhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau rangup best tp lau dah masuk ngin tak syiookk.

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

::NureeN:: said...

betol3x...
sapa yg g bandung sure akan crita pasal pisang salai ni..
tp masa maka abah aku p bandung b4 puasa, lupa plan nk pesan hehe

aizamia3 said...

pernah rasa.. oklah.. tapi sebab tak minat makanya takdelah beria nak makan.. ;)

ch@ said...

cam pisang keju aku hari tu je. hiks, siapa ada pergi aku nak kirim. sedap.

Aty_Fared said...

cakap pasal pisng salai..lame giler weeyyhh tak makan.!!! baru teringat nak teringin...heheh..mane nak carik rawang ni..adeyyhh

Papa Mifz said...

tak pernah pulak den makan lagi rasanya...huhu

Chekgu Azrine said...

Dulu akk g bndung bli byk bg kt kekawan..sedapla jgj

Kesuma Angsana said...

sedap ker ? x pernah KA cuba ...

TeacherAzimah said...

bot bad jgk rasanya kan :-)

Ella Suhaila said...

boleh order gan saya..boleh pos laju...sms/whatsap ke 013-6063136