Monday, July 22, 2013

Jerebu Kembali

Semalam petang keluar ikut enPanjang pi Sepang...tgk mak aih kelabu je langit...jerebu

Td tgh hari keluar pi amik anak2 ngan bank...sekejap je keluar tekak dah perit...alisha dah cam nk batuk fahim selsema balik dah....hmmm

Tak penah selesai isu jerebu ni...ni kes kat indon ke org Malaysia di Selangor punya onar ni....



posted from Bloggeroid

12 comments:

syawalsimpsons said...

kan..tadi aku balik umah pon...a allah teruknya..dah teruk sangat tu

::NureeN:: said...

eh, dia mai balik ka?
alahaiii... ptt la kat radio td ckp, skrg ni musim selesema dh mai

Rasp said...

kes kat sumatera lah sis...
katanya akan berbalik berjerebu for the next few days...
haiiisshhhh tak habis2 kan...

Kesuma Angsana said...

tu lah pasal... sakit jiwa betul dgn jerebu ni

mama lieyna said...

Yelaah..kejap on off, kesihatan anak2 pun gitu..huu..

Nad MamaZN said...

Kenapa dgn org malaysia kt selangor? :)

ieda immi said...

aduhhh risau !

TeacherAzimah said...

Uiks pose2 ni klu jerebu parah wei

ch@ said...

dugaan berpuasa tahun ni. aku mmg duduk rmh je. yg keluar berkerja tu, jgn lupa pakai penutup hidung dan mulut.

eima said...

suka bakar ladang sawit....byk kali dah dok lalu kat belah ladang sawit nu depa dok bakar...bakar sikit pun tanah gambut lama dok berasap dlm tanah....hehehe bkn semua org selangor yeah org dok ladang suka membakar je kot.....

eima said...

suka bakar ladang sawit....byk kali dah dok lalu kat belah ladang sawit nu depa dok bakar...bakar sikit pun tanah gambut lama dok berasap dlm tanah....hehehe bkn semua org selangor yeah org dok ladang suka membakar je kot.....

LYAfrina said...

mudahan x melarat sgt kali ni