Wednesday, July 10, 2013

Membaca ganti nasi

Ape aku buat tghari ni
Utk menghilangkan gelodak perut dan tahan mulut aku yg dari tadi menguap berkali2




Aku suka Syed Mokhtar Albukhary ni

Org melayu yg berjaya....
Kisah die aku tatau cuma tau die org kedah je....tu pasal aku nampak buku ni cam menarik je atas meja boss aku tu...

posted from Bloggeroid

15 comments:

Qhaifa Nur said...

sangat bagus...

ch@ said...

terapi. aku baca blk novel aku yg lama2. hahaaa. nak beli pitih takdok.

::NureeN:: said...

bagus2..
tambah ilmu.. hehe
nureen keja x abes2 lagi ni.. huhuu

~aSHa~ said...

dia org melayu yg byk bantu syarikat2 melayu....

Papa Mifz said...

antara usahawan berjaya yang perlu dijadikan contoh...

♥cikmOt♥ said...

malaysia flying academy kepunyaan dia

Chekgu Azrine said...

Berjaya dan handsome..seiring

Cik Puan Rara said...

wahhh bagusnya.rara dr td BW je.hheehehe

MRS. K said...

aku gila baca novel skang. huhu.

Sweetmama said...

ok la baca buku ilmiah..boleh jdkan kejayaan dia sbg pembakar semangat kita

mama lieyna said...

Mengantuk sungguh hari ni kan... huwaaarggh...

Nad MamaZN said...

Bagus membaca dr tdo :p

LYAfrina said...

sesekali bgus baca buku camni.. skurangnya leh bg motivasi utk kt bjaya kan..

selamat bpuasa eima &family ;-)

bunga_rose said...

aku baca novel online ihihihiihih

Kesuma Angsana said...

bagus sgt lah ni !