Tuesday, July 30, 2013

Minum Air Suami Untuk Sihat

Korang Sanggup Ke Minum ???















gambar ni dah lama dah dlm simpanan aku 
sbb hari ni aku tak de ideas so aku up lah







ape yang ditulis di Utusan Malaysia dan Utusan Malaysia Online berbeza 
hanya kerana Typing Error boleh menyebabkan salah faham 
besar tu bezanya makna air suam & air suami tu 
org kita klu sebut air suami automatik terus TING!! kompom teringat air mani
betui tak ape aku ckp ni ....hahhaha

memula member aku whatsapp tu pun aku gelak besar 
nasib baik aku ngan rajinnye googles artikel sebenar
klu terus je share ....
ngan tajuk Minumlah Air Suami untuk Kekal Sihat dan Cantek
tak ke naya...

byk mitos mengenai air mani lelaki dgn kecantikan wanita 
tgk la suatu masa nanti klu aku rasa tak malu share ngan korg ... huahua

Note : Rindu nk mkn ketupat palas ....

14 comments:

ieda immi said...

ahahha akk pernah wat entry pasal artikal nie .. ada dlm fb masa nie ;)

eima said...

@ieda immi

ye ke ... tak prasan ...hehhe

syawalsimpsons said...

aku pon windu nak makan ketupat palas jugak ni

Aty_Fared said...

Kahkahkah..aku pon pikir bende yg sama.....

Qhaifa Nur said...

error typing pula...
macam2 bole fikir ni he..he..

bunga_rose said...

errr.. aku pun igt air tu wehh muaahahahaha... cian dak pempuan ni, mangsa typo

JunAina said...

Haisshhh...typo tu mengundang persoalan besaq tu.

azizah :) said...

bahaya kalau typo camni..mengundang spekulasi macam2..hee

::NureeN:: said...

rasanya dh lama kan pasal ni.. kwn aku ada post kat wassap ri tu, haha

Si Matatajam said...

Mmg tak patutlah wartawan yg buat artikel ni...edit la dulu...

eima said...

@::NureeN::

mmg dahlama pun 2 buland ah kot .. tp smlm tak de modal so gunakan je la ....

Ibu Lala said...

aduh..suspen sungguh..

wahida said...

ramai blogger duk upload benda ni...

tapi kesian kat dia kan, mangsa typo...hahaha...

Wak Gelas™ said...

tu sengaja typo.. ahKKs