Monday, July 15, 2013

Misi Gemuk | 4 | Ban Kah Chai Ginseng Plus Zheng Fei Capsules

aku mmg dah lama dambakan kenaikan berat bdn yg ideal 
ditubuh kerempeng aku ni 
dah 2-3 jenis makanan tambahan yang aku cuba 
dari yg mahai sampai ke murah 
tp walau camne pun aku mencari produk mempunyai kelulusan KKM dan selamat

ikutkan mmg ade ubat gemuk yg tak diiktiraf dan kesan nye agak memberansangkan berdasarkan kesan dari org yg aku kenal
tapi aku tak berani nk amik risiko 
mana la tau ade pepe bahan salah yg bakal merosakan sistem pencernaan aku spt buah pinggang ke hati ke  
dan mungkin boleh mengganggu sistem organ dlman dlm tubuh aku ke 

biar kurus dan tak cantek janji shat dari amik produk berisiko gitu 

actually dah lama dah aku beli dan makan produk ni 
tp tak sempat bk review sbb slalu lupa nk amik gambar 

Ban Kah Chai Ginseng Plus Zheng Fei Capsules  


ade kelulusan KKM 
1 kotak ade 50's
RM 23.00

pagi - 4 biji 
malam - 4 biji 

tapi tatau la nape aku tak brape rasa nk mkn 
tak abis² rasanye br mkn sekotak kot
wlupun ade kelulusan KKM & cop halal 

aku beli ni dah lama dah 2-3 bulan lepas
nk mencari sgt la ssh
aku rasa lebih dari 10 kedai sekitar selangor, KL dan N9 aku pergi 
last² jumpa kat kedai ubat cina area Kajang Prima
bila dah beli tak mkn plak ... tahla nape 
dulu kemain bersungguh mencari 

tapi sekarang ni aku sedang mencuba satu produk baru 
yg mmg dah lama dalam pasaran 
dan berasas makanan tambahan 

survey dan survey aku rasa aku berminat nk try 
nanti aku story produk tu 



Note: k.eida sorry ek .... tak berjaya kite produk akak plak ek 

7 comments:

azizah :) said...

akak kurus sangat ke... alahai xpayah la nak gemok sgt kot...biar badan natural je..hee

Kesuma Angsana said...

nnti update ye jaya ke tidak !

::NureeN:: said...

sama mcm KA, nak tau gak berkesan ke x? hehe

mama lieyna said...

Bersungguh nampaknya ye.. akak ni lak nak kurus, tak bersungguh camno.. semua balun makan je..hehe..

Pepun gluck ye.. :-)

Nad MamaZN said...

Good luck la jugak
Apa2pun kesihatan mesti jaga k

bunga_rose said...

kalau laa lemak boleh transfer camtu je, aku rela ko amik lemak kat badan aku ni wehh hahaahah

Aty_Fared said...

aku pon teringin nak gemuk...satu care jer..aku kene pegnan balik..hahaha...kompem gemuk...;p