Monday, July 8, 2013

Pot luck sempena ramadhan



Hari ni ade potluck sempena sambut Ramadhan.

Alhamdulillah kenyang amat 2 kali dah aku ulang pukul 8 am sekali ni pukul 11.30am sekali lg

Aku cuma beli telur rebus ngan timun je sbb byk sgt aktiviti sabtu ahad ...


Ade makaroni bakar, nasi lemak, nasi kerabu, mee goreng, rendang ayam, ketupat kuah kacang dll

posted from Bloggeroid

13 comments:

syawalsimpsons said...

banyak tu makanan...

Qhaifa Nur said...

seronoknya makan-makan...

Nad MamaZN said...

walau telur rebus ngan timun pun
Ada la jugak menyumbang :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah kenyg..

Masya said...

telur pun mahal tu, ingat senang nak rebus dan kupas hihihi.. ok sgtlah ni kan.. insyaallah.. lg sehari puasa...

YanaUjang said...

rasa dak cheesekut saya buat? datin mtk buatkn sbb nk bwk pi opis katanya..huhu

bunga_rose said...

sama la weh ber pot luck ari ni

Papa Mifz said...

fuh meriahnya dengan makanan yer...

eima said...

@YanaUjang

bilanye .. datin 3 hari xde ni..huhu

Sweetmama said...

srnok buat potluck di opis ni, meriah dgn makanan,
kami hari ni xde la potluck sgt tp sbb cafe kat MOF ni dh tutup so mmg kami rancang bawa sorang sikit makanan..(potluck suka2 unit kami je) boleh makan pg sampai ke tgh...hihi :)

azizah :) said...

makan kenyang2 sebelum puasa..hee

mama lieyna said...

Syiiioook... rindu plak lama tak berpotluck...

Makan puas2x sebelum puasa lusa ye :-)

Chekgu Azrine said...

Akk plg suka makan potluck..hahaha..sbb banyak.jenis makanan yg kompem.sedapkan..akak.dh setel last friday potluck..hehe