Wednesday, July 24, 2013

Sabun 999| lama tak nampak

Dah lama aku tak tgk dan bau sabun ni...sabun 999...

bau die cam minyak cap kapak...
Tapi besh...dulu2 sabun ni femes gile...
Tokwan aku suka sgt beli...

Dah lama tak jumpa tp smlm aku terperasan kat Mydin P.15



posted from Bloggeroid

11 comments:

syawalsimpsons said...

aku pon 1st time tgk

Masya said...

suka sabun ni mmg berkesan kalau gtala² kat 99 ade... bau serai...

SYANI said...

Kat pasaraya rumah aku ada jual sabun ni

Kesuma Angsana said...

hehehe dulu2 mmg femes sungguh sabun ni

azizah :) said...

first time jijah tengok kak.. mungkin zaman kecik2 jijah dulu xde kot..hahaha

bunga_rose said...

nape aku tak penah tgk pun wehh???

Qhaifa Nur said...

tak tahu pasai sabun ni...
kalau nak ikutkan sabun dulu2 bagus apa..

eima said...

@bunga_rose

tah la ... ade belah kedah ngan hulu selangor je kot ...

Aty_Fared said...

Hahaha...aku tau sabun ni...dah takde kot skrg...aku rase lame giler dah...

::NureeN:: said...

sabun ni bagus klau kulit gatal2 kan

mama lieyna said...

Ada lagi eh...noltalgia betul ni..heee :-)