Thursday, August 22, 2013

Air Sedap

agak² korg ni air ape la ...
nampak cam sedap jugak klu campak ais 2-3 ketui


air asam jawa  kah 
air teh o kaw kah
air asam boi kah
air sarsi kurang kordial kah 

air ape² agak² ni ??
























ni la air paip Putrajaya 
nampak sedap kan air karat ni kan 
bukan sekali dua ja bertukar kaler gini 
kadang² hari²
cuma mls atau rajin ngan sempat atau tak, nk mengambil gambar sebagai bukti je






14 comments:

syawalsimpsons said...

sama la ngan umah aku aritu lepas balik dari cuti raya..adoi...teruk karatnya...

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

Ya Allah..ingatkan air longan..
dasyat giler air kat Putrajaya..
tiap2 rumah kat Putrajaya ni WAJIb pakai penapis air..kalo tak, minum air karat la gayenyer..

ieda immi said...

ya tuhann .. lekat tekak akk baca !

nuyui a.k.a miss YUI said...

aduhai..jernih sungguh..huhuhu

Qhaifa Nur said...

ingatkan air teh...
air paip rupanya...
siapa nak jawab ni ha..ha..

@e_da said...

ayokk dah mcm air teh o... kalau basuh baju putih sure baju pun jd coklat.. huhu

~aSHa~ said...

gurlpppppp

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

cpt je klik psl tajuk air sedap..
hahahahahah..
hadoiiii

bli air mineral la wei wat minum
baju toksah basuh laie.. heheheh

wahida said...

mati2 aku ingat air teh o...rupanya air paip kat putrajaya...hahaha...sumpah aku gelak guling2 nok...


dah gelak2 tu, kesian pulak...apa teruk benar air sampai mcm tu sekali nok? tak buat report kah?

Kesuma Angsana said...

la pesal teruk sangat kalernyer tu !

::NureeN:: said...

mak aii.. smpi g2 clr dia.. mmg berkarat tahap degil nih.. wajib komplen ni

ch@ said...

Sama ngn sg buloh jg. Tapi x selalula...bj putih hbs tompok2 karat. Air masak mmg tapis.

TeacherAzimah said...

perghhh air paip kale ni?? matiklarrr hahaha

Sweetmama said...

air paip dkt bangi pun selalu je keruh..