Thursday, August 29, 2013

JJCM | King's Char Kuey Teow PD

enPanjang adalah penggemar tegar Char Kuey Teow
semua CKT die akan try 
klu sedap mmg akan repeat
lagi satu die mmg pantang nampak signboard tulis CKT
pasti die akan singgah 

kadang² tu mmg hampeh la 
tulis je CKT tp rasa cam kuey teow bubuh kicap je 

waktu pi PD ari tu enPanjang nampak kedai CKT 
dari nk pi tgk bola tu die boleh bertukar fikiran nk singgah mkn CKT dulu 


 Char Kuey Teow sedap di PD 

King's Char Kuey Teow


CKT tak pedas utk Fahim, CKT utk enPanjang dan Kuey Teow Goreng utk aku

aku mmg  cadangkan korg harus singgah dan mkn kat sini 
mmg sedap
aku hanya sempat amik gambo signboard je 
tp mmg mudah nk cari pun 
kat Jalan Pantai 
sebelum simpang tiga nk masuk ke Jalan Kem Tentera tu 
dari petronas Jalan Pantai atau pun Hotel Seri Malaysia

jijah sedap dak kat sini ... cek slalu dak mkn sini ??


Note : hari ni sebuk bergossip la plak ... huhu




8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nanti nak tanya adik dia makan kat situ tak.

maszmadi said...

feveret gak CKT nieh..... nyum3

Mon MonaLea said...

boleh try ni kalau ke sana

LYAfrina said...

SEDAPNYER..LYA PON SUKA CHAR KUEW TEOW. lg sedap mkn skali dgn air lada dia

syawalsimpsons said...

menarik tu...

azizah :) said...

senang nak cari kan.. tepi jalan je.. mmg CKT kat PD memang sedapp! nyummm!

::NureeN:: said...

bz sgguh nureen kebelakangan ni, byk n3 dh terlepas...
wahhh.. dah la tgh lapar ni..

Sweetmama said...

x pernah try lagi, kalau g PD nanti boleh la minta Mr. Papa singgah..