Monday, August 19, 2013

Mengular di Rumah Boss



pagi ni aku tak sempat nk tulis pepecuma nk bgtau yg aku nk pi melawat boss terbaik aku tu

tak brape sihat & ade masalah jantung dan sedang berehat di rumah since sebelum raya lagi

sesambil boleh la berjalan² beraya
dah mcm status FB plak aku tulis kat blog ni


sedangkan kat FB pun aku tak penah post pepe sejak 2-3 tahun lepas



budak yg asek dok nengok baby 
tak penah puas²
bajet die kakak

baby yg die tgk tu video diri sendrik plak tu 


update :







boss jamu mkn lasagna & pe tah pie yg ade byk potato tu 




posted from Bloggeroid

10 comments:

syawalsimpsons said...

ko baca blog aku tau..aku nak jemput mai umah ni

Ibu Lala said...

Request ka kat ibu nak bb

Brp umo boss awk tu? Laki ke pompuan?

Qhaifa Nur said...

seronoknya raya umah boss..

Kesuma Angsana said...

hehehe masih sibuk beraya yer

Sweetmama said...

sedapnye lasagna..

alisha dah nak adik la tu..

LYAfrina said...

hihi.. sama cam asya .. suke sgt tgk video dia msa baby2 dulu

mama lieyna said...

Best gk dpt beraya umah bos kan, bos ecik kita buan melayu,tak dapek la jenjalan raya..

Chekgu Azrine said...

Hehe..kelakar la kakak..nk bb la tuh

~aSHa~ said...

skrg takde bos la yer kat opis

Lynn Damya said...

hahahahaha adoi, kelakar lah anak kau kak, tgk video sendiri pon layan ye..hihihi