Tuesday, August 6, 2013

Salam AidilFitri




di sini aku ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 
KEPADA SEMUA BLOGGER

semoga lebaran kali ini memberi seribu kenangan kepada kita semua

aku dah selamat sampai di kg enPanjang seperti tahun² lepas 
giliran hari raya pertama adalah hak milik enPanjang dengan kerelaan aku sendiri 
bagi merasa suasana raya 

mood raya masih belum tiada kunjung tiba
tp persiapan raya dah lengkap cuma kuih raya je kami tak beli 
lepas raya la kot baru beli 

sebenarnya byk yg aku nk kongsikan tapi tatau la nape ngan mood aku minggu lepas 
nk menulis tu malas sgt 


Note : MIL tgh buat kerja kat dapur ai rileks depan PC ....dasar menantu hantu ... hahhaha


8 comments:

Qhaifa Nur said...

selamat hari raya...
maaf zahir batin...

sekarang bole relaks lepas ni no, no, no ha..ha..

::NureeN:: said...

ooo... mmg tiap thn raya pertama sebelah mertua yer..
kami bergilir2...

skali lg, selamat hari raya, maaf zahir n batin

azizah :) said...

selamat hari raya kak...ampun maaf di pinta..

pena rozie said...

Selamat hari raya......

Ayu azmir said...

Selamat hari raya

Nad MamaZN said...

Selamat ari raya eima! :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari raya sis syg..

nanti kt jumpa lagi pas cuti naaa..hihiih

mama lieyna said...

Salam aidilfitri eima n family..

Waa baguih nooh, tiap2 tahun pun raya ptama umah mertua.. :-)

Maaf zzhir batin..