Thursday, September 19, 2013

Bergurau Salah Gaya




Dah lama dah sebenarnya aku terbaca status ni kat FB ...
Wlupun niat nl bergurau pun aku rasa ni perbuatan x wajar kot ...seolah2 memalukan suami sendiri sendiri...
Mungkin kawan2 rapat yg mengenali mungkin faham maksud status anda tp klu org luar cam aku ni...mesti terus mencebik mulut ...rasa diri anda tu melampau mengejek suami sedemikian rupa....

Aku bukan anti FB tp entahla...

posted from Bloggeroid

13 comments:

Chekgu Azrine said...

alamak..malunya..kenapa nak kena ckp gitu ek..biadap kot..hal umahtangga takyah nak gi canang kot ek..

TeacherAzimah said...

I takde acc fb hikhikhik... Terpaksa tumpang fb suami untuk shopping.

syawalsimpsons said...

perlu ke cakap camtu kan/...mmmm..aku pon dah lama tak buat status kat FB

Qhaifa Nur said...

ayat pedas tuh eima...

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

hubby pesan siap dah..nak blog @ nak fb boleh tp jgn masukkan hal rumah tangga..ok..bos!!

bunga_rose said...

gilo.. aku nk update status pasal diri sendiri pun fikir 10 kali, ape lagi update status malukan suami camtu

Nad MamaZN said...

Mak aih...!
Aibkan suami?

@e_da said...

Tul tu.. Seolah2 aibkan suami.. Sian suami dia..

ieda immi said...

erkk ..

hurmm macam2 hal dlm FB nie

kadang2 akk gelak sendiri baca status org

agak2 org baca status kita gelak dokk muahhaha

sib baik akk bukan yg rajin update status ekkeke

mama lieyna said...

Terlebih rajin update status, semua benda nak up, tk kena sungguh..huu..

Maria Firdz said...

nauzubillah... sblum taip fikirlh 100x dulu..dlm x sdar dh buat dosa dh...

eima said...
This comment has been removed by the author.
ch@ said...

Mesti eksited menaip tanpa berfikir dulu. Aku mcm dh lama tak buat status kat fb. Bc status org pun aku angguk2 geleng2...mcm2. Komen pun yg btl2 mnta pendapat...nak sesaja tu mls.