Tuesday, September 3, 2013

Ron95 naik 20 sen = RM 2.10

tatau nk ckp ape lagi ni....







nk tak nak..setuju tak setuju...rela tak rela....redha tak redha ...terimalah kenyataannya...

kerana BR1M & menabur janji...
rakyat menerima bahangnya...

kenapa mesti selepas pilihanraya...sendiri mau ingat la....
kesian rakyat berpendapatan sederhana spt aku ni...
bukan merungut tp kecewa...
tp aku rasa jugak bangga sbb mampu mengurangkan subsidi kerajaan utk rakyat...

tak sabar nk tgu bajet 2013 ni..
org gomen kompom dpt bonus ...yeay...




mlm ni ramai la berpusu2 pi stesen minyak...
nk penuhkan tank pd harga lama b4 midnight..
aku lalu sajo...takpe la beri peluang kat org lain...tak berbaloi rasanya bazir masa demi 2-3 ringgit full tank...
aku sedekah je kat tokey minyak utk jual esok pd harga baru...kasi untung lebih....

5 tahun lg...tgu...

Note: 2 kali aku taip entry ni buat hal plak blogdroid ni

posted from Bloggeroid

6 comments:

Nad MamaZN said...

Hmmm
Minyak naik harga
Barang lain pun naik harga
Tggu je la
Cepat jek naiknya
Yg lambat naik, gaji
Hmmmm

~aSHa~ said...

eheheheee

salwana nordin @ che'wa said...

utk org yg berpendapatan tinggi mgkn nampak kecil, tp utk golongan yg rendah dan sederhana amat2 terasa :(

lepas ni tunggulah kenaikan hg brg pulak..

what u give u get back..itulah konsepnya..

20 sen..20 sen..

TeacherAzimah said...

eh serius ke org gomen bakal dapat bonus? confirm ke? wei...serius aku terkesan sungguh dgn kenaikan harga minyak ni tau...sedey huhuhu

Qhaifa Nur said...

ramai tak puas hati nampak...
lepas ni apa yang naik lagi...

ch@ said...

Makin sikitla kuantiti brg bila gi belanja brg dapur nnt.