Friday, October 25, 2013

GEN sape lebih power suami ke isteri?

gen sape lebih kuat antara mama ngan abah

jwpan pun dah pasti dari gambar2 ni


posted from Bloggeroid

10 comments:

AzieYaH said...

hehehe... syiok plak tengok tajuk neh... dua-dua anak saya adalah mengikut saya...dua2 bradik tu banyak orang kata anak saya ni potostet dng saya...

Seri Selaseh said...

susah nak agak tengok gmbr ni sbb muka abah dgn mama cam lebih kurang je. Ada kes yg rupa anak ikut mak sedara pon ada.

syawalsimpsons said...

kikikiki..aku gelak dolu tgk gamba2 ni...yang pasti fahimikut ko...alisha ikut abah..

ruziyatul mona Adzibi said...

btoi la tu, anak laki ikut mak, anak pompuan ikut abah.. tejukkk :)

Chekgu Azrine said...

Klu tgok yg boy muka mak..yg girl muja abh..hehe

Nad MamaZN said...

Fahim ikut mak, adik ikut apak :)

mama lieyna said...

Ye la..boy ikut mak, girl ikut abahnye... :-) sejuk la memasing..

maszmadi said...

fahim ikut mak, alisha ikut abah.. so sweet.. hihi

Sweetmama said...

sorang ikut mak, sorang ikut ayah..ok la.., mmg nampk fahim ikut muka maknya...

ch@ said...

hei, sweetnya. fahim btl2 sama dgn ko mek. alisha ikut abah. oklah tu, sejuk. hahaa, suka tgk.