Tuesday, October 8, 2013

Syok Gamaknye Jadi Baby sampai Baby Besar aku pun layan

dah 2 minggu ni aku agak bz .... 
cuma hari ni agak free sikit sbb  order baru belum sampai ..so rileks sikit sbb takde proses pengedaran
klu brg dah sampai sebuk plak aku ke hulu hilir ngan kerja hakiki lagi mmg blog aku tak sempat nk jenguk ...
hari ni aku tgh gigih bw 
rindu betui nk menulis ngan membaca tulisan korg 

bila sampai part aku nk menulis ni ... byk plak gambar belum transfer ke PC...
dah la PC aku ni dah xpired tunggu lupus je so mmg lembab sgt klu bab guna samsung kies 
klu guna nokia PC Suite tu laju la plak ... 

hari ni aku tempek gambar icha pada 29/9/2013 yang lepas la 
budak ni kemaruk nk jd baby 
29 hb tu besday fahim so mmg ade buat celebration sikit² kat rumah SIL 
sbb kami ni tak keluar bajet pun kecuali bajet isi minyak pi KL je 
kek ngan mkanan disponsor ... tambah² MIL mmg ade sana ...ape nk dirisau bab mknan kan ...

semua mak² sedara icha/Fahim belah enPanjang ade
ade SIL yg ade baby.. icha budak paling hepi kot wlupun abg pun hepi jugak sbb besday die kan 

mula la alisha kemaruk barang baby
semua die try 
tp paling tak leh blah 
buaian baby ... huhu sabo je la 

dulu² kecik waktu alisha ngaruk tak hengat sbb mama dah start keja sampai kena pi darulsyifa 
try letak dlm buai .... die gayat habis sampai muntah ... ngeri 


lama jugak die dok dlm buai ni 
berangan jd baby 
belum lagi nengok die merangkak... mengesot .. bergolek ... nangis2 baby...
buat la ape yg kamu suka dik oi ... mama hepi je nengok kamu macam² tu

alhamdulillah aku berjaya train alisha tak tido buai 
mudah sgt bila pi berjalan ... tak mcm abg die ... pi mana² dulu berangkut la kami ... 
alisha ni budak paling mudah tido tak yah tepuk ke hape ke.. die nk tido ..tido la die ....

sampai sekarang ni ... nk suruh tido tutup lampu ... tv... kejap je tgk die dah tido dah.... 

Note : tgh buat kira²... 

11 comments:

hayati hashim said...

Hai alisha.. kemaruk nk jadi baby ye.. comel la kamu.

Qhaifa Nur said...

syok tido buai alisha..sebab mama tolong buai...aeish masih tido buai lagi walau dah 4 thn...

syawalsimpsons said...

amboi BZ nya kawan aku ni berbisnis...

syawalsimpsons said...

amboi BZ nya kawan aku ni berbisnis...

YanaUjang said...

zafirah pn skrg nmpk buaian gini sebok nk naik..tp naik saja2..nk main..bkn utk tido pn..haha tgk org isap puting pn dia sebok nk isap..ms kecik xnk pulak dia guna sume tuh..sabo je lerr :)

azizah :) said...

jijah xnak ajar kimi tido buai nnt suruh duk umh pengasuh nak berbuai je..

nuyui a.k.a miss YUI said...

kemain sonok..hihiih

nuyui a.k.a miss YUI said...

ni no yui 019-2331810.. lau time koje tak jwb mknanya ada cust..tp pas kui 6 dah avaialble..hihi..

ai nebesla lau akk kol nanti..muahahah.

Kesuma Angsana said...

hehehe... cute sgt !

Nad MamaZN said...

Bestnya icha!
Kan best klu nayli pun gitu :)

Sweetmama said...

bagusnya alisha senang nak jaga la ni..

wah kira untung ke..