Monday, November 4, 2013

Penyokong Tegar Tok Gajah wlupun sorg pun bukan org Pahang

PAHANG JUARA PIALA MALAYSIA

tahniah player tok gajah atas kerja keraa berpasukan...selepas 21 tahun kembali menjulang piala malaysia

Pahang vs Kelantan = THIS IS PANTAI TIMUR




permain terbaik alex azimuddin akil

terpaksa pakai bj kerja sbb nk tipu icha yg tau abah nk pi tgk bola..icha tgk bj kuning tu oun die dah paham...

smlm hanya enPanjang je ke stadium..ai tak mo amik risiko...
rupanya tindakan tu betui....sbb kat stadium crowded gile...sampai ade yg xdpt msk sbb seat xde...sampai yg dok kat tangga je...kesian

enPanjang yg pi awal 4 pm sampai kat shah alam..trs msk stadium dh xdpt keluar...nk solat pun xleh sbb terlalu padat ...klu bgn nanti kang mmg dah xde seat....alahai rasa berdosa sungguh kot...hmmmm

kami yg tgk kat rumah lg selesa...nk bergolek ke ...semua pun boleh ...siap leh tgk ulang tayang gol lg...secara jelas siap posing sakan 3 branak....









icha mmg peminat bola..smlm siap nyanyi go ale ale...go ale ale mata die kat tv je sambil buat gaya ultras elephant army....

posted from Bloggeroid

2 comments:

syawalsimpsons said...

penyokong tegar betoi ni....best2...suiap pakai baju tok gajah ni

MizzTina said...

sy ni lg la..berlaga dgn husband.. sy sokong pahang, dia sokong kelantan pdhal sy org johor n dia org pahang.. bila pahang menang, puas la sy sakat dia nyanyi lagu pahang tu.. bengang je dia.. kakaka