Tuesday, December 31, 2013

Adek manja Abg

baru lepas mendobi ...

amik masa kejap taip entry ni...
nk cerita pasal jalan2 gambar byk dlm hp lg satu...

aku tempek gambar adek manja abg ...
ape yg abg buat itu die nk buat...
ape abg beli itu pun die nk...
semua tiru abg ...

tgk abg sedap tgh baring slamba je die pi baring celah ketiak....



abg penggemar eskrem vanilla tp alisha langsung tak suka mende2 sejuk...
klu beli pun die bukan mkn pun...eksyen je lebih..pegang sampai cair meleleh...xbeli asek sentap je...merajuk....dah beli die pgg je ...



harap2 depa berdua manja syg menyayangi sampai hujung nyawa...ibshaa Allah...

posted from Bloggeroid

3 comments:

syawalsimpsons said...

nampak dier manja dengan adik dier

Nad MamaZN said...

Sama jek ngan ZN ni...
Kadang leh wat gado
Apa abg main, itu la yg nayli nak
Padahal tgh main mainan sendrik

Sweetmama said...

insyaallah..amin.

sifat adik mmg mcm tu, semua nak tiru abg, kadang2 ape yg abg dia cakap dia pun ajuk balik tanda nak minta perhatian kita..