Thursday, December 12, 2013

Folder Gambar Dlm HP aku HIlang | Data Recovery Professional apps

rasanye macam dah lama je aku tak menjenguk kat sini 
kesibukan bekerja dan menyempurnakan tugas sebagai sorg ibu 
Alhamdulillah Alisha dah Discharge isnin lepas 
dan masih dlm pemantauan dan jagaan rumah 

_____________________________________________




stop dulu pasal Alisha nanti akau terangkan pasal penyakit
kronologi peristiwa ni 

hari ni aku nk cita pasal semua folder gambar dlm HP aku tu hilang uwaaaaaaaaaa

nangis wei ... dah la byk gambar alisha warded dan sehari sebelum kejadiaan dlm tu tak sempat nk transfer 
demam ...demam ...aku dibuatnye 
smlm adalah hari paling aku sedih dan kecewa gile 

puas jugak aku call samsung Malaysia 1800-88-9999
punya la lama operator nk pickup 
punya la lama operator tu hold kan aku 
punya la gagap operator tu ...sgt tak corporate dan profesional cara bercakap pelat ganu 
cara nk terangkan kat aku pun aku tak paham 

dah la org tgh susah hati ... dgr plak sore die ... lg hancur ...
plzz la hire org yg penuhi kriteria customer services ...cam operator maxis tu ke .. konfiden tu ade ...
customer dgr pun sedap hati ....wlupun masalah xde penyelesaian 

last² aku selesaikan masalah ni ngan googles
wlupun tak dpt selesaikan 100%
tp gambar yg hilang tu dpt recover 
wlupun size die terlalu kecik atau mmg kecik betui dlm 20-30 kb je 
aku hadap je la dr kenangan tu terus lesap 

aku guna application Data Recovery Professional

recover photos from samsung galaxy



dapat la receovery semua gambar yag latest yg tak sempat nk transfer tu 
tp syg kualiti gambar tak memuaskan 
byk yg file terlalu kecik 

klu rasa klu bw pi kedai HP diorg boleh tlg recovery balik data² yang hilang tu 
sbb aku mls ngan ssh nk pi cari kedai HP 
mls nk memujuk enPanjang .. baik aku recover sendiri je 
nenanti la klu terpegi ke The Mines ke ... aku buat 
klu masih boleh .. klu tak lantak la 
sedih mmg sedih dr menahan telinga kena bebel tangan sotong
baik aku redho je .... huaawaaaaaaaa

korg boleh guna apps ni utk recovery deleted files, messages dan apps dlm semua jenis HP dan gadget korg, pc pun boleh ... 


Note : bad mood la utk 2-3 hari .... uwaaaaaaaa

3 comments:

::NureeN:: said...

wawawaaaaa... nk nangis jugakkkk.... tompang sedeh..

azizah :) said...

huuuuu mmg nagis tak berlagu la hilang...

syawalsimpsons said...

jgn bad mood la beb...tak pe kecik pon janji ada kan...alisha tak sihat ke..padan tak nampak ko 2,3 hari ni yee