Tuesday, December 24, 2013

Persiapan Fahim Ke Prasekolah & Persiapan Mental Mama 2014

beli yg murah² je 
tatau lagi ape pakaian yg Fahim kena pakai pi sekolah kerajaan 



persiapan fahim ke alam persekolahan sebenar 
Prasekolah sebenarnye ....
tp aku anggap ini permulaan baru untuk Fahim 
dari persekitaran terhad dan kecil 
bertukar ke persekitaran baru yg besar dan bakal kena berdikari 

harap² fahim boleh sesuaikan diri dengan cepat 
pada 28 Disember 2013
hari orientasi prasekolah SK P16(2)

tahun depan mama pun kena bersiap sedia 
kembali memandu....no more dok menyandar tgu abah hantar
mental kena kuat nk keluar tetiap hari uruskan Fahim 

Kat Prasekolah ade ajar Iqra tak ek ???

Note : tgh dok karang entry punca Alisha di diagnos ITP 

18 comments:

NinaAz said...

cayok fahim. be a gooood boy and gooodd student ya!

Nad MamaZN said...

Moga fahim cepat sesuaikan diri kt tmpt baru nnt
Seronok fahim ye :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga baik2 fahim nanti =)

p/s; yui ada emel akk tntg GA .

eima said...

@nuyui a.k.a miss YUI

noted

Chekgu Azrine said...

pra sekolah takde belajar iqra la sis..hehehe

Rasp said...

all the best to fahim and mama hehehehehe...

syawalsimpsons said...

setahu aku tak da..tapi kat bawah umah aku tu ada surau ada buat mengaji iqra...ko try la usha

eima said...

@Chekgu Azrine

la ye ke ... ok seb baik dah standby cari transit yg ade iqra....

Cik Jue said...

farisyah jue pun sekolah presint 16 (2)..masa pra pun sekolah yang sama..cikgu2 pra kat situ memang baik...iqra ajar tapi dalam matapelajaran agama....

Cikgu Norazimah said...

singgah + follow 405 ;)

azizah :) said...

tu yg tgk suar nape bukan kaler biru tua..heee rupanya prasekolah..

Eza Boom Boom said...

fahim jadi good boy tauu :)

mama lieyna said...

In sh Allah.. fahim akan ok nanti..:-)
Drive sndiri eh, akak jugak belum berani2 lg, tahun depan anak tadika jugak ni, ntah camn jadual kami nnti, huu..

*menanti n3 punca sakit alisha tu...

::NureeN:: said...

wahhh..... sronok tgk persiapan utk anak2 kan...
xcited plak mak budak nih hehee...
anak nureen si ellesya tu x msk prasekolah, still continue ngan tadika lama, sbb smpi ptg, sng ckit ehhehe

Ibu Lala said...

Kalau ank dah sklh ni mak mak mmg sibuk. Nak uruskan anak. Nak uruskan diri sendiri lagi. Tp byk urus anak dr urus diri sendiri.

Lynn Damya said...

Salam, wah dah nak masuk skolah dh anak akak...all the best for him, hmm..sy belum kahwin lagi, jd xtau nak rase mcm mana nk hantar dan uruskan anak2 ke sekolah hari2...tp teringat kat mak, sgt gigih dia ulang alik hantar aku g skolah..hmm..all the best utk mental akak juga, hehehe

ch@ said...

manja, aku pun berdebar gila auni hendak masuk tabika. pertama kali ni, huaaa neves. mmg aku je la yg akan uruskan dia pergi dan blk sekolah dgn dua lg askar tu, tah la. blm terbayang. brg2 dia pun dh beli, abi dia punyala excited, semua nak beli baru.

all the best utk fahim. besar dah abang fahim. mesti dia seronok nnt, kawan ramai.

ch@ said...

manja, aku pun berdebar gila auni hendak masuk tabika. pertama kali ni, huaaa neves. mmg aku je la yg akan uruskan dia pergi dan blk sekolah dgn dua lg askar tu, tah la. blm terbayang. brg2 dia pun dh beli, abi dia punyala excited, semua nak beli baru.

all the best utk fahim. besar dah abang fahim. mesti dia seronok nnt, kawan ramai.