Thursday, December 5, 2013

Jalan² 2013 : Zoo Taiping & Harga Baharu Tiket

24 November 2013

Destinasi ke2 Jalan² Utara 
Taiping Perak 
dengan misi anak² Zoo Taiping 
Misi Achik Eima : Mamak A. Rahman, Taiping



sampai dari lumut dlm pukul 1.30 pm 
terjah Zoo Taiping dulu sbb check in pukul 3pm kan 
dah jalan² beli tiket tetiba Hotel call tanya nk early check in x?
aku ok je ... lagi pun tgh rembang nk berjalan dlm zoo 
berjeruk la kan 
baik pi rehat dulu mandi² ptg br terjah zoo
kami menginap die Flemington Hotel  2H1M




bulan september lepas aku pergi utk night safari belum ade lagi tmpt duduk ni 
dengar cite skrg pengurusan swasta harga tiket pun dah berubah 
Day & Night Safari sama harga RM 16

tgk la punya la ramai 
night safari ari tu pun cam ni 
hampir 30-40 minit masa menunggu 


janji budak² hepi 
dah mmg bw diorg jalan sbb bg diorg hepi pun kan
budak paling hepi of coz la Fahim 
die suka sgt pi berjalan ngan sepupu² die 


7 comments:

Qhaifa Nur said...

jauh berjalan ni eima...
bertahun juga tak masuk zoo taiping ni...

nuyui a.k.a miss YUI said...

leh tahan hrga bru..berthun lamanya tak p..huhu

syawalsimpsons said...

betoi2 cuti ni...mmmm.,...semua berkepit ngan ko ye

Nad MamaZN said...

Jelajah perak nampak :)
Bagus la achik eima ni
Nak jadi anak sedara achik gak la :)

Chekgu Azrine said...

Sakan btul kamu ni berjln sis..
Jeles ahkak tgok..

msredcheesecake said...

waa... bestnya cuti2 dgn family... takpenah gi zoo taiping g..

Fara Fadzil said...

waaa..bestnyerr dapat pgi jln2..bila laa hubby nak cuti ni??huhuhu..
nanti blk BM nak mntk hubby singgah sinilah..x penah lagi pi..

www.naturally-vitamin.blogspot.com